عمومیکسب و کار ایرانیان

هر آنچه در مورد یخچال قنادی باید بدانید

قصد راه اندازی هر کسب و کاری را که داشته باشید در قدم اول باید اقدام به خرید تجهیزات آن نمایید. اگر شغل شما به مواد خوراکی مرتبط باشد خرید یخچال مناسب یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. مواد غذایی موجود در یک فروشگاه بدون یخچال در زمان کوتاهی فاسد می شوند.احتمالا اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید قصد راه اندازی یک مغازه شیرینی فروشی را دارید اما به طور دقیق نمی دانید که بهترین یخچال برای شیرینی فروشی یا کافه قنادی کوچکتان کدام است و این یخچال چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

به صورت کلی بهترین یخچال رطوبت ساز شیرینی فروشی یخچالی است که دارای درب های شیشه ای باشد. به عنوان مثال یخچال های ویترینی یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه هستند. این یخچال ها به دلیل درب های شیشه ای که دارند ظاهر زیبایی را در فضای فروشگاه شما ایجاد می کنند. از آن گذشته باعث می شوند که تمام محصولات شما برای مشتریان قابل مشاهده باشند.

بهترین یخچال برای شیرینی فروشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

انتخاب یک یخچال مناسب برای شیرینی فروشی می تواند تاثیر مستقیمی در افزایش فروش شما داشته باشد. اگر یخچال از ویترین های زیبا و شیشه ای برخوردار باشد محصولات را به بهترین شکل ارائه می دهد و مشتری میتواند راحت تر انتخاب کند. این موضوع در کنار ارائه محصولات با کیفیت می تواند فروش شما را چند برابر کند.

به همین دلیل نیز معمولا از نوع ویترینی انتخاب می شود. بسیار مهم است که بافت و عطر کیک ها و شیرینی ها حفظ شوند. دو مسئله مهم در این زمینه میزان درجه حرارت و رطوبت هستند. اگر دما و رطوبت یخچال به طور صحیحی تنظیم نشوند روی این محصولات تاثیرات منفی می گذارند. بهتر است بخش جلویی یخچال قنادی بسته باشد تا گرد و غبار و آلودگی ها روی محصولات ننشینند.

یخچال هایی که دارای دو یا چند طبقه هستند انتخاب بهتری به شمار میروند به دلیل اینکه فضای بیشتری را برای چیدمان کیک و شیرینی در اختیار شما قرار می دهند. نورپردازی داخل یخچال نیز اهمیت زیادی دارد. این نورپردازی باید به صورت استاندارد باشد تا تمامی محتویات داخل یخچال به خوبی قابل مشاهده باشند. گذشته از آن نورپردازی مناسب جذابیت محصولات قنادی را افزایش می دهد و باعث می شود که وسوسه انگیزتر به نظر برسند.

انواع یخچال های ویترینی شیرینی فروشی همانطور که پیش تر اشاره کردیم بهترین یخچال برای شیرینی فروشی یخچال ویترینی است. در این بخش از مطلب قصد داریم انواع یخچال های ویترینی شیرینی فروشی را به شما عزیزان معرفی کنیم. این یخچال ویترینی بینظیر برای نمایش انواع کیک ها استفاده می شود. ساختار این یخچال به شکلی است که میزان دما و رطوبت را ثابت نگه میدارد و مانع از خراب شدن یا خشک شدن کیک ها می شود.

اگر قصد فروش نان های فانتزی را در فروشگاه خود دارید می توانید از این ویترین ها استفاده کنید. ویترین نان فانتزی متشکل از رادیاتی است که در جهت سرمادهی مورد استفاده قرار می گیرد. پیشخوان قنادی یکی از ویترین های بسیار کاربردی است که می توانید ترازوی فروشگاه را روی آن قرار دهید. از آن گذشته امکان چیدمان وسایل قنادی نیز در بخش پایینی آن وجود دارد.

در زمان خرید بهترین یخچال برای شیرینی فروشی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید و بتوانید بهترین یخچال برای شیرینی فروشی را بخرید توصیه میکنیم به نکاتی که در ادامه بیان میکنیم توجه داشته باشید. ابعاد و ظرفیت برای خرید یخچال شیرینی فروشی اولین موردی که باید به آن توجه کنید ابعاد و ظرفیت دستگاه است. باید در زمان انتخاب ابعاد فروشگاه خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اندازه مناسب را انتخاب نمایید.

حجم محصولاتی که قرار است درون یخچال قرار دهید را نیز باید در نظر بگیرید. ابعاد و ظرفیت یخچال باید با نیاز شما در تناسب باشد. مصرف انرژی یخچال های صنعتی نسبت به یخچال های خانگی انرژی بیشتری مصرف می کنند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که میزان مصرف انرژی آن ها را در زمان خرید چک کنید. استفاده از یخچال های صنعتی که مصرف انرژی بالایی دارند برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.

لازم است در زمان خرید به برچسب انرژی یخچال توجه کنید. قابلیت شستشوی آسان یخچال هایی که در مغازه های شیرینی فروشی استفاده می شوند در اثر برخورد کیک ها و شیرینی ها یا آلاینده های محیطی پس از مدتی کثیف می شوند. بهترین یخچال برای قنادی یخچالی است که شستشوی آن آسان باشد و به راحتی بتوانید هر چند وقت یک بار آن را تمیز کنید. برند سازنده برندهای بسیاری هستند که اقدام به ساخت یخچال های قنادی می کنند. قطعا تولیدات این برندها با یکدیگر از لحاظ کیفیت متفاوت است.

توصیه میکنیم خرید یخچال های صنعتی را از برندهای معتبر انجام دهید تا با خیالی آسوده از کیفیت آن ها مطمئن باشید. سخن آخر یخچال شیرینی فروشی یکی از ضروری ترین تجهیزات در قنادی ها به شمار میروند. این یخچال ها دارای طراحی زیبا و جذابی هستند که باعث می شوند کیک ها و شیرینی ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. این موضوع باعث می شود که مشتری برای خرید ترغیب شود از آن گذشته این مواد خوراکی نیز تازه می مانند.

تجهیز فرایند یکی از مراکز معتبری است که در زمینه فروش بهترین یخچال های شیرینی فروشی فعالیت میکند. شما عزیزان مسوالات متداول * قیمت یخچال قنادی چگونه محاسبه می شود؟ قیمت یخچال کیک و شیرینی با توجه به مواردی از قبیل نوع برند، نوع کمپرسور و قدرت موتور، ظرفیت و ابعاد یخچال، مصرف انرژی و … تعیین خواهد شد. * انواع ابعاد یخچال ویترین قنادی کدام است؟

در زمان خرید یخچال قنادی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

توجه به مواردی از جمله دسترسی مستقیم و آسان فروشندگان به محتویات موجود در یخچال، دوام و استحکام طبقات به جهت تحمل وزن انواع کیک و شیرینی، داشتن روشنایی ال ای دی در داخل یخچال، قابلیت درج لوگوی سی ان سی، جنس شیشه های به کار رفته و دو جداره بودن شیشه ها به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی و سرما، طراحی ظاهری، ابعاد و اندازه و … ضروری است.

موارد و عوامل مختلفی وجود دارند که هنگام خرید قنادی آن ها را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به بررسی این نکات پرداخته ایم: 1. نوع شیرینی (تر یا خشک) به نوع شیرینی هایی که قصد دارید در یخچال نگهداری کنید توجه داشته باشید زیرا شیرینی‌های خشک مثل کلوچه، نان‌ها و در کل شیرینی هایی که به یخچال نیاز ندارند در ویترین شیرینی نگهداری می شوند.

در بخش هایی از فروشگاه نیز که فروش بالاتر است می توانید از یخچال بدون درب استفاده کنید. 5. ابعاد و اندازه یخچال یکی از مهم ترین نکات در این زمینه توجه به ابعاد و اندازه یخچال است. شما باید با توجه به متراژ فروشگاه خود، یخچال ویترینی مکعبی متناسب با فروشگاه خود را خریداری کنید.

انواع یخچال قنادی

* یخچال قنادی 1/5 و 2 متری * ویترین قنادی 1/5 و 2 متری * ویترین خشک قنادی (ویترین خشک ساده، ویترین خشک شیشه خم) * یخچال قنادی ایستاده * پیشخوان قنادی * یخچال قنادی مکعبی مشخصات و لیست تصاویر یخچال قنادی یخچال قنادی یک و نیم متری یخچال قنادی دو متری ویترین قنادی ویترین قنادیکه به آن ویترین کیک، ویترین نان فانتزی و ویترین خشک نیز گفته می شود، برای نگهداری شیرینی خشک و نان در فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد و تفاوت آن با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.