علمی و پزشکی

نیاز به نظارت دقیق بر استان ها است که از برنامه فردا در مسافت های هوشمند اجرا می شود



رئیس جمهور در مصاحبه با وزیر بهداشت بر لزوم نظارت دقیق از فاحشه خانه ها ، که از فردا در یک برنامه هوشمند فاصله اجتماعی اجرا می شود ، تأکید کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در دیدار با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، دکتر سعید نامکی ، به ستاد ملی کرونا دستور داد تا با همکاری کمیته امنیتی و اجتماعی ، مقدمات اجرای طرح فاصله هوشمند را ارزیابی کند. به مردم جهت اتخاذ تصمیمات و اقدامات لازم جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی ، آگاه شوید و روز شنبه به جلسه روسای کمیته های ملی کار گزارش دهید.

رئیس جمهور همچنین تأکید کرد که تصمیمات قبلی در مورد استان تهران لازم الاجرا است و هیچ تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است و از وزیر بهداشت خواست تا با کمیته حمایت از اجتماعی همکاری نزدیکی داشته باشد و از نزدیک نظارت بر این محدودیت ها داشته باشد. تهران ، شهروندان این استان باید در این مورد با دقت آگاه شوند.

برنامه فاصله اجتماعی هوشمند قرار است روز شنبه در کلیه استانها به جز تهران اجرا شود.

روحانی همچنین تأکید کرد: مواد ضد عفونی کننده و مواد بهداشتی و تجهیزات ، تجهیزات پزشکی از قبیل ماسک و دستکش و غیره باید جمع آوری شود و اقدامات لازم با سایر کمیته های ستاد ملی ضد کرونا توافق شود. تولید و عرضه کنید.

انتهای پیام


این نوشته از سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وب سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.