استان ها

اجرای طرح خلاء هوشمند در استان مرکزی



براساس گزارش آنلاین این مرکز ، سید علی آقازاده در جلسه پایگاه حفاظت بیولوژیکی استان مرکزی درمورد تصمیمات گرفته شده در رابطه با پروژه مسافت هوشمند در استان مرکزی به خبرنگاران گفت. همچنین در استان مرکزی کاربرد دارد.

فرماندار استان مرکزی وی با اشاره به اینکه قرار بود بسیاری از فعالیتهای اقتصادی و خدماتی در استان از روز شنبه 13 فروردین آغاز شود ، افزود: از شنبه 6 فروردین بسیاری از واحدهای تولیدی در استان با حمایت مسئولان نکات بهداشتی را با 50 درصد ظرفیت راه اندازی مشاهده کرده اند. به احتمال زیاد ، بقیه هفته آینده شروع می شوند.

وی اظهار داشت: “مقرر شده است بر اساس روش تدریس ، یک سری کارها را در گروه دوم که در اختیار استان ها است ، آغاز کنیم و به درجه 8 تبدیل شود. این آثار از طریق اصناف اعلام می شود و از امروز می تواند فعال باشد.” با موضوعات بهداشتی و پروتکل های اعلام شده شروع کنید.

وی با بیان اینکه یک برنامه صحیح مسافت هوشمند در دستور کار همه استانها قرار گرفته است ، افزود: این کار مهم پس از اقدامات اولیه به تدریج انجام می شود و اگر با همکاری خوب مردم استان روبرو شویم می توانیم با هم همکاری کنیم. ما شاهد شکست اقتصادی و اجتماعی کورونا هستیم.

وی با اشاره به ارائه آموزش های مناسب مطابق با برنامه مسافت هوشمند گفت: “اگر این آموزش در سطح موردنیاز ارائه شود و افراد همچنان که تاکنون انجام داده اند با ما همراهی کنند ، می توانیم در کنار کار و فعالیت های روزانه خود این ویروس را شکست دهیم.” ورین

آقازاده با بیان اینکه روند کاهشی برای کاهش این بیماری در استان وجود داشته است اظهار داشت: تا ماه مارس روزانه حدود 42 بیمار وجود داشت اما در 15 روز اول سال این تعداد به 26 نفر رسید که این خود نشان از بهبود دارد.

وی با اشاره به خیابان ها و کوچه های شلوغ از دیروز ، اظهار داشت: فعالیت ها به آرامی شکل می گیرد و کارخانه ها و دفاتر شروع به کار می کنند این یک جمعیت طبیعی است.با این حال ما باید به مسائل بهداشتی نیز توجه داشته باشیم که بیایید این کار را با کار و فعالیت مدیریت کنیم.

48


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.