اجتماعی

ابطال برنامه راه تهران و بازگشایی واحدهای صنفی به معنای اجبار نیست



وزیر بهداشت از لغو طرح ترافیک در تهران خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دکتر سعید نامکی گفت: “یک نقشه راه در تهران و کلانشهرها وجود دارد.” در آخرین جلسه در وزارت کشور طرح حمل و نقل از تهران خارج شد زیرا در شرایطی که وسایل حمل و نقل عمومی ما برای رعایت مسافت اجتماعی کافی نیست ، حمل و نقل خصوصی یکی از امن ترین راه ها برای استفاده و مسافرت است و ما باید انسانی باشیم. آنها را ترغیب کنید که برای دستیابی به شناسایی هوشمندانه ، کمتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و به ویژه در جهت استفاده از وسایل نقلیه شخصی حرکت کنند.

وی اضافه کرد: “بنابراین پیشنهاد ما این بود که طرح ترافیک در تهران را لغو کنیم. همچنین توسط کمیته تصویب شد.” لازم به ذکر است که تصمیمات ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری امری ضروری است. ما برنامه ای برای اجرای طرح ترافیک امروز ، فردا یا روزهای آینده نداشتیم و اگر مصلحت باشد ، خودمان آن را اعلام خواهیم کرد. بنابراین ما برنامه ای به اصطلاح حمل و نقل نداریم و مردم می توانند از طریق وسایل نقلیه شخصی عبور کنند. سپس ارزیابی می کنیم و اگر موانع جدی جاده ای و مشکلات زیادی را شاهد باشیم ، قطعاً مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: در همین زمان ، امروز در خدمت رئیس جمهور و تعدادی از وزرا هستیم. آقای رئیس جمهور تأکید می کند که اولویت اول کشور سلامتی مردم ما است و بازگشایی کلاس ها به معنای مجبور کردن مجدد بنگاه ها نیست. فرمانداران یا مسئولان استان با همکاری و هماهنگی شورای صنفی استان یا شهرستان می توانند تصمیم بگیرند و اگر قبول کنند که بازگشایی مجدد باعث ایجاد مشکلات خاصی برای مردم خواهد شد ، تصمیمات خود را اتخاذ کرده و آنها را با رضایت متقابل موکول می کنند.

وی گفت: بنابراین ، بازگشایی کلاس ها یک تعهد نیست بلکه مجوز است. بنابراین ، استانها باید در صورت لزوم ادامه دهند. اگر روسا یا روسای دانشگاه ها یا مجامع صنفی نیاز به سؤالی از وزارت بهداشت داشته باشند و باید برای ما بنویسند ، ما قطعاً اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام


کلیه محتوای این سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سایت سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.