اجتماعی

نظارت دقیق بر قیمت‌گذاری اقامتگاه‌ها و بلیت وسایل حمل‌ونقل عمومی

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، فعالیت دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری های پیشرفته در فضا را بسیار ارزشمند دانست. دستیابی به این فناوری یکی از مظاهر حیثیت ملی است.

به گزارش سرگرمی برای همه، آیت الله دکتر سید ابراهیم رایس عصر امروز (یکشنبه 22 اسفندماه) در جلسه دولت با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی سال جاری تاکید کرد. توسعه و میراث فرهنگی و گردشگری قیمت بلیط حمل و نقل هوایی، ریلی و جاده ای و همچنین قیمت اقامتگاه ها باید به دقت نظارت شود تا مردم آسیب نبینند.

رئیس جمهور با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، خاطرنشان کرد: فعالیت دانشمندان کشورمان در دستیابی به فناوری های پیشرفته افتخاری بسیار ارزشمند است. نیروها به ویژه مدافعان انقلاب.» اسلام و وزارت ارتباطات به دست آمده و باید با قدرت بیشتری ادامه دهند.

آیت الله رایس در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم توجه ویژه به خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: برای پرورش روحیه فداکاری و بخشش.» حاکمان باید اخلاص و مجاهدت شهدای والامکام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

«دکتر رایس سپس تأکید کرد. خدمت به خانواده شهدا یکی از افتخارات قدرت مردمی است؛ باید این کار را کرد تا خانواده شهدا دچار مشکل نشوند.
دکتر رایس همچنین بر تلاش کشورهای همسایه برای حضور فعال در بازارهای منطقه تاکید کرد. وی افزود: در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است، لازم است برنامه جامعی برای فعالیت های فعالتر داشته باشیم. و حضور گسترده تر.”

انتهای پیام: