ورزشی

می‌‎توانستم ۳ مدال طلای المپیک بگیرم

آفتاب نیوز:

امید نوروزی روز شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: من از مشکلاتی که قرار بود به من کمک کنند پشیمان نیستم. کسی که رئیس فدراسیون یا قهرمان ملی تیم ملی است و برای حقوق دیگر می جنگد ، باید دستگیر و اداره شود و مورد سؤال قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که به رقابت های منتخب اعتقاد دارد ، گفت: بعد از رقابت چندین بار در مسابقات قهرمانی کشور و جام یادبود امام شرکت کردم ، در ورزش های مختلف شرکت کردم و مطمئن شدم بهترین و بهترین هستم.

Tsopanoruz: من سه مدال طلای المپیک کسب می کردم

وی افزود: قهرمان سنگین وزن من بعد از رفتن به لیگ قهرمانان آسیا مدال برنز کسب نکرد. وقتی در بیشتر مسابقات که به آن رسیدم ، مدال گرفتم ، مستقیماً در جام جهانی 1 حریف خود را شکست دادم. خوشبختانه این سازمان روند انتخاب را تشریح کرده است که فکر می کنم باید برقرار شود. اکنون نمی توانیم با اطمینان بگوییم که دو مدال داریم و باید سخت تلاش کنیم.

مدال طلای المپیک لندن در پاسخ به این سوال که قهرمان ملی می شوید؟ وی افزود: مسئولان و به ویژه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حمید سوریان معاون دوم رئیس جمهور از من تشکر می کنند. اگر آنها خواستار مسئولیت پذیری من هستند و من نمی توانم ایده ها و نظرات خودم را تعیین کنم ، درست نیست و ما باید متخصصان را هشیار و آموزش دهیم و از آنها پشتیبانی کنیم.

وی درباره نایب رئیس تیم ملی نیز گفت: من مخالف این واقعیت هستم که کشور و بازیکنان المپیک باید سرمربی تیم ملی شوند و ما باید در هر کجا که لازم باشد کمک کنیم و تخت در حال حاضر در دسترس نیست.

فرنگی ، عضو پیشین تیم ملی قهرمانی کشور ، گفت: “این یک پیروزی برای ورزشگاه و برای غرب بود.” بازیکنان زیادی در این تیم مصدوم شده اند و دسترسی کافی به مراقبت های پزشکی دارند و تیم فناوری قادر خواهد بود دسترسی پیدا کند.