اجتماعی

میانگین حضور روزانه ۵۷ دقیقه ای دانش آموزان در «شاد» طی دوران کرونا

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی 24 هزار کلاس درس در مدرسه سیمای ایران، از تشکیل ستاد مدیریت آموزش و پرورش در فضای مجازی برای ارتقای آموزش در دوران پسا کرونری خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، یوسف نوری به ویژه برنامه «مدرسه تلویزیون» از شبکه آموزشی سیما پخش شد که به مناسبت هفته معلم که از 10 اسفند 1396 همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز شد، بی سابقه بود. در این مدت 24000 کلاس در مدرسه تلویزیون برگزار شد.

او اضافه کرد. ما باید در دوران تاجگذاری یا بعد از آن، یک تناسخ در آینده از آموزش داشته باشیم.» به همین منظور پایگاه مدیریت فضای مجازی آموزشی ایجاد شده است و طبیعتاً آموزش ما باید یک آموزش ترکیبی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه شبکه شاد به طور متوسط ​​11 میلیون دانش آموز را روزانه 57 دقیقه تحت پوشش قرار می دهد، گفت: دستیاران ما

نوری ادامه داد. «چهار رکن آموزش و پرورش داریم که یکی از آنها رسانه است. خیرین “رکنی هستند که از قابلیت های آن در مدرسه سازی و رسانه ها به خوبی استفاده می شود.” باید شبکه آموزش سیما را به سمت رویکرد تعاملی سوق دهیم.

وی با قدردانی از معلمان کشورمان که در این دو سال تلاش زیادی برای ادامه تحصیل کرده اند، گفت: “این منعکس کننده احساسات سرکوب شده دوران قرنطینه بود. معلمان ما از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آنها دریغ نکردند.” آموزش حضوری که باید قدردانی کرد.

ادامه می دهد