بین الملل

مدودوف: کسی در غرب نیست که بتوانیم با او معامله و تعامل داشته باشیم

مدودف قدرت های غربی را به دروغگویی متهم کرد، شکافی چند دهه ایجاد کرد و مسکو را متقاعد کرد که تلاش برای دستیابی به توافق با آنها بیهوده است.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از شبکه خبری «راشاتود»، رئیس جمهور سابق روسیه، نایب رئیس شورای امنیت ملی این کشور، دیمیتری مدودف، در مقاله ای نوشت که سال 2022 توهمات درباره غرب را از بین خواهد برد و ثابت می کند که وعده می دهد. و اصول غرب قابل قدردانی نیست

او به نوشتن ادامه داد. افسوس که در غرب کسی نیست که به هر دلیلی بتوانیم با او معامله و ارتباط داشته باشیم.

مدودف با بیان اینکه کشورهایی که مدعی رهبری جهان هستند به روسیه دروغ گفتند وقتی ادعا کردند که گسترش ناتو در اروپا تهدیدی برای مسکو نیست، افزود: هدف آنها این بود که به کی یف زمان بدهند تا برای درگیری مسلحانه نهایی با روسیه آماده شود.

رئیس جمهور سابق روسیه همچنین مدعی شد که درگیری اوکراین یک جنگ نیابتی است که مدت هاست ایجاد شده است. رفتار واشنگتن و سایر کشورها در سال 2022 آخرین هشدار به همه کشورهای جهان است که هیچ ربطی به دنیای آنگلوساکسون ندارد، زیرا این یک دزد، یک کلاهبردار، یک فریب است که می تواند هر کاری انجام دهد.

او افزود: ممکن است سال ها و حتی دهه ها طول بکشد تا روسیه روابط خود را با غرب عادی کند. از این به بعد تا زمانی که نسل جدیدی از سیاستمداران عاقل در غرب به قدرت برسند، ما بدون آنها کار خواهیم کرد. ما مراقب و هوشیار خواهیم بود. ما روابط خود را با سایر نقاط جهان توسعه خواهیم داد.

مدودف با این استدلال که فقدان رهبری غربی نیز می تواند کارکرد مثبتی در آنچه به عنوان زوال اخلاقی نظم نو استعمار تحت حاکمیت آمریکا می دانست، داشته باشد، ادامه داد: یا تامین امنیت جمعی، فراهم می کند، شکست می خورد. در آینده نزدیک چندین بلوک منطقه ای ظهور خواهند کرد که هر کدام ارزش ها و قوانین خاص خود را دارند و روسیه نیز در این نظم جدید جایگاه خود را دارد.

وی همچنین با آرزوی سالی خوب برای غرب افزود: همه دوست دارند قبل از سال نو پیش بینی کنند. بسیاری با فرضیه های آینده نگر به رقابت بر سر غیرمنتظره ترین یا حتی پوچ ترین فرضیه ها می پردازند. ما هم شرکت کنیم

رئیس جمهور سابق روسیه پیش بینی های متعددی انجام داد که در ادامه می توان به موارد زیر اشاره کرد. نفت 150 دلار در هر بشکه و گاز 5000 دلار در هر 1000 متر مکعب است، بازگشت انگلیس به اتحادیه اروپا و متعاقب آن فروپاشی اتحادیه اروپا.

این سیاستمدار روسی همچنین اشغال مناطق غربی اوکراین سابق توسط لهستان و مجارستان، ایجاد رایش چهارم و اقمار متحد آن در آلمان و متعاقب آن جنگ این ائتلاف با فرانسه، چندپارگی اروپا و جدید را پیش بینی کرد. تقسیم لهستان

از سوی دیگر مدودف، موضوع جدایی ایرلند شمالی از انگلیس و پیوستن به جمهوری ایرلند، آغاز جنگ داخلی در آمریکا، تبدیل شدن کالیفرنیا و تگزاس به دو ایالت مستقل، انتخاب ایلان ماسک به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا. ایالت ها. و رد دلار و یورو به عنوان پیش بینی ذخایر ارز جهانی.

وی در پایان سال نو را به دوستان و متحدان آنگلوساکسون خود تبریک گفت.

انتهای پیام