حوادث

جانشین فرمانده ناجا: “خادم “و “پاسخگوی مردم” باشیم

معاون فرماندهی سرویس امنیت ملی گفت: ما باید خود را خدمتگزار بدانیم ، در قبال مردم پاسخگو باشیم و نسبت به آنها احساس تعهد کنیم.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار قاسم رضایی در دیدار با جمعی از روسای پلیس راهور ناجی اظهار داشت. وی ادامه داد: ما سلام و رحمت خود را به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، دوران دفاع مقدس ، مدافعان می فرستیم. ما به امنیت جمهوری اسلامی ایران ، به ویژه شهید ژنرال حاج قاسم سلیمانی و دوستانش احترام می گذاریم.

وی با ادای احترام به یاد شهدای نیروهای پلیس پرداخت و افزود: “ما برای فرمانده کل نیروهای مسلح (مفضلal العالی) آرزو می کنیم زندگی طولانی و با برکات سلامتی و بهزیستی داشته باشد.”

معاون فرمانده آژانس ملی مبارزه با فساد (NA JA A) ادامه داد. “من می خواهم از همكاران و همكاران زحمتكش در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا استقبال كنم و از كسانی كه پیشروی می كنند و تسهیل حركت خدا را می خواهم تشكر كنم.”

وی با اشاره به ارائه گزارش سردار توسط “سید کمال هادیانفر”. رئیس پلیس راهور نجیا و همکارانش خاطرنشان کردند. “همکاران من در پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گزارش خوبی ارائه دادند که نشان می دهد کارهای روزانه و تلاش سفیدپوستان این مجموعه است و به امید خدا روند خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی ادامه خواهد یافت.” .

شهدای ناجا مظلوم هستند

سردار رضایی با اشاره به فداکاری های سبزها برای تأمین نظم و امنیت عمومی ، گفت: شهدای نیروی انتظامی مظلوم واقع شده اند و در عین حال شهدای راهور مظلوم تر هستند. بسیاری از نیروهای پلیس در تلاش هستند تا حرکت و مدیریت را تسهیل کنند.

معاون فرمانده NA JAA با اشاره به نقش خانواده کارگر در ارتقاء اهداف سازمانی و دستیابی به موفقیت ، گفت: “من معتقدم که ما موفقیت خود را مدیون صبر و پشتیبانی خانواده های کارگران هستیم. مأموریت ممکن نبود. از اینجا می خواهم از فرمانده و هیئت مدیره JAA برای خانواده های عزیز افسران پلیس تشکر کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تنوع و وسعت ماموریت های پلیس اشاره کرد. “هریک از ما باید به مسئولیت های خود عمل کنیم. ما باید خود را خدمتگزار بدانیم ، در برابر مردم پاسخگو باشیم و نسبت به آنها احساس مسئولیت کنیم.

ما از مردم هستیم و برای آنها

سردار رضا ادامه داد. “ما از مردم هستیم ، برای مردم و در خدمت آنها هستیم و همه نیروهای پلیس باید خود را خدمتگزار و خدمتگزار هموطنان و شهدای ایران اسلامی بدانند.”

یک مقام عالی رتبه پلیس گفت: پلیس باید در سطح انقلاب اسلامی باشد. “پلیس باید مبتنی بر ارزشهای دینی ، اسلامی و انقلابی ، مودبانه ، اخلاقی و مذهبی باشد. من قاطعانه معتقدم که حتی اجرای قانون باید با رعایت ادبیات و اخلاق اسلامی نیز همراه باشد.

وی با تأکید بر اینکه هر عملی برای جلب رضایت خدا و با نیت الهی است ، خاطرنشان کرد: وی گفت: “فعالیتی که از مسیر خشنودی خدا منحرف شود و قصد دیگری داشته باشد ، به هیچ کجا منتهی نخواهد شد. همه ما به موضوع رسیدگی خواهیم کرد و خودمان هستیم. ” ارزان بفروشید.

معاون فرمانده فرهنگستان ملی علوم ادامه داد. “بیایید به خدا ، سرپرستی ، اخلاق ، دموکراسی ، فداکاری و صداقت ، تخصص ، مهارت های محوری ، استراتژی کلیه نیروهای پلیس و نیروی انتظامی ایمان داشته باشیم. در حقیقت ، ناجا سبز باید مسئولیت های خود را صادقانه و معتبر انجام دهد.

وی با اشاره به موقعیت جدی نیروی انتظامی گفت: “موفقیت در این مقام موفقیت آمیز است و همه ما باید لباس سبز خدمت را مقدس و شرافتمندانه بدانیم و از کاستی های وظایف خود بپرهیزیم و با تعصب نسبت به سازمان و مسئولیت ها و اخلاق خود عمل کنیم.” و مجهز به رفتار دینی و اسلامی باشد.

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مؤثر پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در ارائه خدمات به مردم گفت: این پلیس نمادی از نظم و نظم است و در صدر ارتباطات و همکاری با مردم قرار دارد. من به شدت اعتقاد دارم که نیروهای عملیاتی در این نیروی پلیس باید با دقت انتخاب شوند. از طرف دیگر ، کارکنان که نیروی هوشمند هر سازمانی هستند ، مغز متفکر باید از آن حمایت کنند ، از خط و دستگاه اجرایی حمایت کنند.

معاون فرمانده کمیته ملی المپیک ارمنستان خاطرنشان کرد: نظم و انضباط کلیه نیروهای پلیس باید در روش ها و روش ها مشهود باشد. آموزش مداوم باید معیار بهبود مهارت های علمی و حرفه ای نیروها باشد. ادامه دوره ها می تواند تمایل ما را برای مواجهه با مأموریت های مختلف بهبود بخشد.

سردار رضاییان بر لزوم نظارت میدانی مطابق با واقعیت ها تأکید کرد. همانطور که معتقدم فرماندهان باید با نیروهای خود به عنوان “پدری” ، “برادری” ، “دلسوز” و “مسئول” رفتار کنند و من تأکید می کنم که نظارت جدی بر روند و رویه نیروهای انجام شود.

ارائه پیشنهادات “رضا” سردارپات و راهکارهای عملیاتی و اجرایی به پلیس راهور

وی افزود: در بخش دیگری از سخنان خود ، یک مقام عالی رتبه انتظامی با ارائه برنامه ها و راهبردهای عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی با تأکید بر لزوم تلاش جدی برای کاهش تصادفات و تصادفات رانندگی ، تأکید کرد. “کاهش تلفات جاده ای خواست جدی رهبر معظم انقلاب است.” این یک “کار بزرگ” است و پلیس راهور برای دستیابی به این هدف مهم باید اقدامات جدی را انجام دهد ، اگرچه طبق گفته پلیس ، ما به این وضعیت اعتقادی نداریم و اقدامات باید جدی گرفته شود.

جانشین فرمانده آژانس ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: علت اصلی تصادفات باید مورد بررسی قرار گیرد. “پس از مطالعه موضوعات ، حل آنها بسیار مهم است.” زیرا استراتژی می تواند به ما در رسیدن به هدف اصلی و نهایی خود کمک کند.

به گفته وب سایت خبری پلیس ، وی در ادامه بر لزوم اعمال برنامه های آموزش عمومی برای ترویج فرهنگ ترافیک جاده تأکید کرد. اطلاعات به موقع و دقیق می توانند کار کنند.

سردار رضایی با اشاره به تلاش پلیس برای اجرای پلیس هوشمند ، ادامه داد. “با تعریف و تدوین سازوکارهای اجرایی ، می توانیم در ارائه خدمات به مردم سرعت بخشیده و توجه بیشتری داشته باشیم.” در حقیقت ، پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا باید در صدر عقل سلیم باشد.

در پایان سخنان خود ، یک مقام عالی پلیس ، بر لزوم تعیین نقش سایر آژانس ها در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای تأکید کرد.

لازم به ذکر است که پیش از سخنان سردار قاسم رضایی ، جانشین فرمانده سرویس امنیت ملی ، سردار سید کمال کمال هادیانفر فرمانده نیروی انتظامی ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه داده است.

انتهای پیام