اجتماعی

لزوم اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع سرقت

فرمانده پلیس آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه های هفتگی “NAA” از 17 تا 23 اکتبر اعلام کرد و بر اجرای برنامه های با کیفیت موثر تأکید کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ظهر امروز ، جلسه هماهنگی برنامه های هفته NAAA در مقر NAA و توضیح اقدامات ضد سرقت و توضیح در قالب یک ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان پلیس منطقه برگزار شد.

در این جلسه تخصصی ، فرمانده نیروهای انتظامی با سلام ، تبریک به “روح آسمانی” بلند حضرت امام خمینی (ره) ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، هشت سال دفاع مقدس ، مدافعان نظام مقدس را گرامی داشت. “حاج قاسم سلیمان” و دوستانش اعلام کردند. ما برای مقام معظم رهبری زندگی با شکوه همراه با رشد ، سلامتی و موفقیت آرزومندیم. »

وی تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت ایام سوگواری برای خدا و ادامه یافت. حسین (الف. دستورات مقام معظم رهبری “موزاله العالی”.

اشتری تاکید کرد.

اجرای برنامه هفتگی NAAA

رئیس پلیس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شروع برنامه های هفته NAAA از شنبه (8 اکتبر) و جمعه (14 اکتبر) گفت: تلاشهای عظیم نهادهای مجری قانون برای جذب سرمایه اجتماعی ، برای دستیابی به اهداف بزرگ مشارکت عمومی.

از فناوری های هوشمند استفاده کنید

اشتری با اشاره به شعار هفتگی امسال ناجا: «پلیس هوشمند ، امنیت پایدار ، گفت: امروز نیروی انتظامی سازمانی است که از فناوری های جدید ، فناوری های هوشمند برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به مردم استفاده می کند. . ” در طول اجرای برنامه های هفته NAAA ، پیرو دستورالعمل های بهداشتی ، ویژگی بارز “اطلاعات پلیس” برای دستیابی به “امنیت پایدار” باید مشهود باشد.

وی در ادامه بر نیاز به “کیفیت” در تهیه برنامه های هفتگی NAAA تأکید کرد. پلیس یک سازمان “مسئول” و “یادگیرنده” است. از سوی دیگر ، این نیروی مردمی مهارت “اقناع” نیز دارد ، بنابراین ارزش آن را دارد که ضمن ارائه این ویژگی های برجسته ، روح “مشارکت” و “مشارکت” پلیس را در برنامه های هفتگی NAAA نشان دهید.

اشتری بر لزوم اتخاذ رویکردی “خلاقانه” یا “ابتکاری” در برنامه های هفته NAA تاکید کرد. باید از برنامه های تکراری غیر مctiveثر اجتناب کرد. از سوی دیگر ، معیار برنامه های اجرایی و تمرکز بر افزایش آگاهی عمومی به منظور جلوگیری از جنایات و جراحات است.

رئیس پلیس با اشاره به تنوع و وسعت ماموریت های پلیس از جمله فضای مجازی بصری ، صوتی و نوشتاری ، گفت: توانایی LM ها برای دستیابی به این هدف بالقوه.

تصویری مطلوب از پلیس ارائه دهید

وی با تأکید بر ارائه تصویر مطلوب از قدرت پلیس به جامعه و عدالت پلیس به طور موازی ، خاطرنشان کرد. و شکست برای دشمنان ما. نشان دادن قدرت پلیس مایه مباهات مردم است ، بنابراین این ویژگی متمایز پلیس باید در این هفته منعکس شود.

وی گفت: “اشتری هفته پلیس را فرصتی مناسب برای تجلیل از نیروی انتظامی شامل فرماندهان ، افسران ، افسران درجه دار ، سربازان وظیفه ، خانواده های آنها توصیف کرد.” به

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت که تکریم خانواده شهدا و جانبازان باید رویکرد همیشگی ما باشد ، زیرا احترام به این عزیزان کمترین نشانه سپاسگزاری ماست. باشد که برکت برای همه ما باشد. علاوه بر این ، ما نباید از مراقبت اعضای وابسته خانواده های متوفی غفلت کنیم.

اشتری هفته NAA را فرصتی مناسب برای افزایش انتظارات و خواسته های پلیس از جامعه از بخشهای مسئول و اعلام کرد. و … “مسئولیت پذیر باشید”.

تقویت اقدامات متقابل

فرمانده ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت که مبارزه جدی با سرقت و بازگرداندن اموال مسروقه به قربانیان یکی از خواسته های جدی مقام معظم رهبری از پلیس است و خاطرنشان کرد که مبارزه با سرقت همیشه بوده است. یکی از اولویت های ماموریت پلیس بدین منظور اردوگاه ضد سرقت برپا شده است.

وی با اشاره به عزم پلیس برای مقابله با سرقت ، بر ضرورت اتخاذ رویکردهای “پیشگیرانه” و “پیشگیرانه” برای جلوگیری از وقوع این جنایت تاکید کرد. با یافتن دلایل اصلی که می تواند در کاهش بروز این جنایت نقش داشته باشد ، از طرف دیگر به نظر می رسد قوانین و مجازات ها باید به اندازه کافی پیشگیرانه برای برخورد با جنایتکاران و سارقان باشد.

اشتری بر ضرورت پاسخگویی ، نزدیک شدن نهادهای دولتی “نهادهای خصوصی” برای ایفای نقش خود در جلوگیری از سرقت ، با تمرکز بر پتانسیل NA A برای مبارزه با سرقت تأکید کرد. وی می افزاید: “این می تواند در مبارزه با سرقت م promoteثر باشد ، از سوی دیگر ، ارتقاء استفاده از سیستم نما ، کنترل بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه ، نظارت بر مناطق آلوده به جنایت ، با در نظر گرفتن اطلس سرقت در مبنای زمان و مکان. ” همچنین م effectiveثر است.

تقویت گشت های خودرو و موبایل

او به اشتر اضافه کرد.

بازتاب اموال مسروقه در رسانه ها

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دستاوردهای نیروهای پلیس در مبارزه با سرقت ، تاکید کرد. پیام های پیشگیرانه ” رسانه ها و فضای مجازی به اندازه کافی برای اقدامات ضد سرقت.

فرمانده پلیس آمادگی کامل خود را برای اجرای برنامه های هفتگی “NAA” از 17 تا 23 اکتبر اعلام کرد و بر اجرای برنامه های با کیفیت موثر تأکید کرد.

اشتری با اشاره به لزوم اصلاح فرآیندهای تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی به مردم ، در آخرین قسمت سخنان خود از اقدامات متناسب با دستور کار جلسه خبر داد.

انتهای پیام: