حوادث

قوانین و فرصت های جدید ترافیک برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و نیستند



رئیس سرویس خدمات کشوری پلیس در مورد قابلیت های سازمان خدمات عمومی آژانس ملی مبارزه با فساد (ناجا) برای جابجایی افرادی که نیستند و کسانی که خارج از کشور نیستند توضیح داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار تقی مهری اظهار داشت: با توجه به رواج گسترده و جهانی تاج ، افرادی که امتیاز تحصیل در خارج از کشور را دارند موقتاً یا خارج از کشور و لغو پروازها و قرنطینه های خارجی هستند. در بعضی از کشورها ، مشکلی که از طرف سازمان خدمات عمومی ناجا توسط ستاد کل نیروهای مسلح در اختیار سازمان خدمات عمومی ناجا قرار می گیرد ، از این مشکلات برخوردار هستند.

وی ادامه داد: طبق قوانین راهنمایی و رانندگی ایرانیانی که بیش از سه سال در خارج از کشور زندگی می کنند ، فقط سالانه دو بار از ترافیک استفاده کرده اند و در حال حاضر مشارکت دارند. آنها بیش از سه ماه در کشور بوده اند و می توانند بدون هیچ گونه نگرانی کشور را ترک کنند.

رئیس سازمان خدمات ملکی ناجا اظهار داشت: همچنین طبق تصمیم اخیر ستاد کل نیروهای مسلح ، کلیه پناهجویانی که در خارج از کشور کمتر از سه سال زندگی می کنند به دلیل شیوع بیماری قلبی و عروقی می توانند یک بار اسکان داده شوند. با اجازه وزارت امور خارجه مجوز ترافیک دریافت کرده و بدون هیچ گونه نگرانی از کشور خارج شوید.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، وی اظهار داشت: تحصیل در دانشگاه های خارجی با مجوز سازمان خدمات عمومی ناجا و ورود به کشور برای بازدید از خانواده و شرایط بازگشت به دلیل تاج و لغو پرواز. محدودیت های قبلی برداشته شده است و شرکت کنندگان می توانند پس از بهبود شرایط ، به کشورهای خود بازگردند.

یک مقام ارشد پلیس گفت: “افرادی که نمی توانند با اجازه خروج موقت از کشور خارج شوند ، برای اوقات فراغت ، علمی و غیره سفر کنند و نمی توانند به موقع به کشور برگردند ، گروگان گرفته نمی شوند و در صورت بهبود وضعیت آزاد می شوند.” محدودیت های پرواز ممکن است به کشور بازگردد.

رئیس سازمان خدمات عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر ، ذینفعان و خانواده های آنها می توانند با بانک اطلاعاتی سازمان به آدرس های www.vazifeh.police.ir ، گویا با شماره 096480 یا پیام رسان سروش تماس بگیرند. sarbazvazifeh @ برای اطلاع از آخرین اخبار با ما همراه باشید.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.