علمی و پزشکی

آیا با خوردن خارج از کشور کرونا می خریم؟


این استاد به شبکه جهانی وب بلومفیلد گفت: “ایده خوبی است که بسته غذایی را کاهش دهید تا خطر آلودگی کاهش یابد.” سپس غذا را در وسایل خانگی تمیز و مناسب ریخته و قبل از غذا دستان خود را با دقت بشویید. “در شرایط فعلی شاید بهتر باشد غذای گرم و تازه پخته شده را از رستوران سفارش دهید و از غذاهای خام و سرد خودداری کنید.”

وی تصریح کرد: خطر انتقال ویروس از طریق مواد غذایی کم است و در صورت رعایت روشهای آماده سازی و پخت و پز ، تهیه غذا از رستوران بی خطر است. آماده سازی دقیق برای افراد با احتیاط یا حساس بهتر است. به عنوان مثال ، در صورت سفارش پیتزا ، قبل از خوردن غذا برای اطمینان بیشتر دو دقیقه در مایکروویو قرار دهید.

آیا با خوردن خارج از کشور کرونا می خریم؟

پروفسور یان ویلیامز ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، در یک وبینار اخیر اظهار داشت که coronavirus از طریق غذا منتقل نمی شود.

سیانید به بنیامین چاپمن ، استاد و متخصص تغذیه در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی گفت ، بسته بندی مواد غذایی نمی تواند ویروس را حمل کند و خطر انتقال ویروس از راه های اصلی ویروس پایین تر است.

مواد کنسرو شده و یخ زده پس از شیوع ویروس Covid-19 خریداری و مصرف نشده اند. با توجه به استفاده از مواد نگهدارنده در این محصولات و خطری که این مواد برای سلامتی بدن ایجاد می کنند ، خرید آنها به نظر نمی رسد راه حل مناسبی باشد.

بنابراین اگر به دلایلی امکان پخت و پز امکان پذیر نباشد ، سفارش غذا از رستوران های معتبر و مارک های معتبر به نظر می رسد یک راه حل طولانی و راحت است. در حال حاضر ، رستوران ها فقط وعده های غذایی خارجی ارائه می دهند. در تمام این مراحل شستشوی مکرر دست ، به خصوص قبل از غذا ، می توانیم از طریق تلفن یا به صورت آنلاین سفارش دهیم ، پس از تحویل توسط پیک ، ما به ظرف های تمیز و گرما منتقل می کنیم.

آیا با خوردن خارج از کشور کرونا می خریم؟

علاوه بر پول و سایر نیازهای روزانه ، باید سعی کنید باهوش تر از گذشته زندگی کنید و کارهای خود را بصورت آنلاین انجام دهید. این خدمات آنلاین حتی شامل مشاوره پزشکی ، روانپزشکی و ورزشی نیز هستند. این روزها بسیاری از باشگاه های ورزشی کلاس های آنلاین ارائه می دهند. تا زمانی که بحران گسترش یابد ، ویروس Corona مسیری دشوار است که می توانیم با انتخاب های هوشمندانه خود گام برداریم.

2121


تمام مقالات سایت توسط سامانه آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت ندارد.