فرهنگ و هنر

فیلمی جدید از حرم حضرت عباس و امام حسین (ع)

همزمان با ولادت امام حسین (ع) و هزارت ابوالفضل (ع) ، ستاد بازسازی عتبات عالیات ویدیوی جدیدی از حرم خود در کربلا منتشر کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، در حال حاضر محدودیتی برای بازدید از این امامزاده ها در عراق وجود ندارد و درهای آنها به روی زائران عراقی باز است. اما برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس جدید کرونا در ایران ، ارتباطات دو کشور متوقف شد. سازمان هواپیمایی کشوری نیز روز یکشنبه ، 15 مارس اعلام کرد که پروازها به عراق به مدت یک هفته متوقف می شود.

اگرچه قبل از شیوع ویروس جدید کرونا در استان خوزستان مسافرت به مرزهای زمینی ایران و عراق محدود بود ، اما وزارت بهداشت که از زمان شیوع بیماری سفر ایرانی به دو کشور را به حالت تعلیق درآورده بود ، دوباره بسته شد. ، این مرزها اکنون اعلام کرده اند که مرزهای غربی کنترل می شوند.

در فیلمی که به مناسبت سالروز تولد کربان بایرام و امام حسین (ع) و هزار عباس (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات منتشر شده است ، این مکانهای مقدس را به زائران عراقی نشان می دهند که گوشه ای از هنر را نشان می دهد و یک معمار ایرانی را به تصویر می کشد. در بازسازی و توسعه این مقدسات این فیلم در روز دوشنبه ، 25 اسفند 1389 فیلمبرداری شده است.

انتهای پیام: