استان ها

تملک مابقی واحدهای باقیمانده در طرح توسعه امام زاده حسین(ع) تسریع می شود

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کازوین؛ عصر چهارشنبه ، کارگروه توسعه امامزاده حسین (ع) با حضور معاون عمرانی علی فرخزاد ، دادستان محمدحس عاصمی ، شهردار سیاوش طاهرخانی ، مدیرکل اوقاف مجید وب مجاد و داماد ար ق در قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اعلام کرد.

او گفت. “تاکنون 62 پلاک اخذ شده است. برای واحدهای باقیمانده ، ارائه اعتبار لازم ضروری است تا بتوانیم به سرعت خرید را به اتمام برسانیم.

اوقاف

معاون استاندار کازوین ذکر کرد. “مسئله اخذ پلاک باید سریعتر انجام شود ، زیرا مشکلات زیادی برای ساکنان این منطقه وجود دارد ، رهبران مربوطه باید این چالشها را به طور جامع تری کاهش دهند.

فرخزاد گفت. “درخواست ورزش ، رفاه ، اجرای قانون برای به دست آوردن مناطق جدید باید روشن شود ، باید در حین تحقیقات رسیدگی شود ، و ما برای تسریع در این پرونده باید یک تخصص مشترک در مورد انتقال زمین داشته باشیم.”

او اضافه کرد. “هفته آینده ، طی ملاقات با رئیس سازمان اهدای کشور ، حجت الاسلام خاموشی ، ما موضوع را برای کوتاه کردن روند بررسی خواهیم کرد.”

شتاب توسعه 7:

حجت الاسلام مجیدی ، مدیرکل امور خیریه و امور خیریه استان قزوین گفت: “در این جلسه ، پس از سه هفته محدودیت قلبی عروقی ، ما برای تسریع در کار اقدام کردیم ، و دستگاه ها نیازهای خود را افزایش دادند تا بتوانیم فضای مورد نیاز را در هنگام بررسی تأمین کنیم.”

مدیرکل امور خیریه و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: مدتی بعد تملک واحدهای باقیمانده در منطقه برخی از پروژه ها آغاز شد ، و همسایگان که به دلیل عدم رضایت همراه نبودند ، قول کمک دادند ، و ما امیدواریم که سه واحد دیگر را به دست آوریم.

مجید افزود. سرعت کار باید افزایش یابد و فرایندها باید کوتاه شوند. از این نظر ، فاز اول پروژه به پایان رسیده است و فاز دوم که معماری حیاط است ، به زودی آغاز می شود.