اجتماعی

فعالیت حضوری مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین/ بازگشت ساعت کاری ادارات

در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا تایید شد که از 14 فروردین 1401 تمامی مدارس و دانشگاه های کشور باید حضوری فعالیت کنند و ساعات اداری قبل از شروع شیوع ویروس کرونا برقرار شود.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سیدابراهیم رایس در سال 1401 در اولین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد کشور از مردم، زحمات کادر درمانی، همه کسانی که در کاهش ابتلا نقش داشتند تشکر کرد. وی بر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد. وی افزود: با وجود روند کاهشی بیماری ایسکمیک قلب و مرگ و میر در کشور، اقدامات بهداشتی باید به دقت رعایت شود تا از عادی شدن بیماری عروق ویروس کرونا در جامعه جلوگیری شود.

رئیس جمهور با اشاره به بیش از 50 درصد مقاصد نوروزی افزود: وی افزود: سفرهای گسترده انسان نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید مراقب حفظ پرونده بهداشتی باشند تا شاهد شیوع ویروس کرونا نباشیم. دوباره در آینده.”

او گفت. وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا، تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده که کار بزرگی است، اما پذیرش نوبت سوم واکسن همچنان نیاز به تاکید دارد.

رایس در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور موثر اورژانس و پلیس راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار قربانیان سوانح رانندگی، خاطرنشان کرد: زندگی مسافران پرتاب.

رئیس جمهور با ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی در استان های مختلف کشور گفت: «مسئولان و فرمانداران باید تمام تلاش خود را بکنند تا در ایام نوروز با همت مضاعف مشکلاتی برای مردم به وجود نیاید – کمبودهایی مانند نوروز. هزینه اسکان مسافران بلافاصله بازپرداخت می شود.

انتهای پیام: