استان ها

ظرفیت های پژوهش مراکز علمی مورد استفاده دستگاه قضایی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه یزد؛ هو اولام علی دهشیری طی یک نشست مشترک با معاون جهاد دانشگاه یزد ، با استفاده از همکاری بین این دو گروه ، دانشگاه ایهاد را به م institutionسسه ای با خدمات گسترده ، از جمله سازمان های علمی ، فنی ، دانشگاهی و سایر سازمان های منطقه ای تبدیل کرد. مربوط به مسسات. او خواند و گفت.
او ادامه داد. “جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی با ماهیت اسلامی است. خوشبختانه نیروهای فعال در جهاد دانشگاهی نیز افرادی م effectiveثر ، انقلابی ، ولایت مدار هستند و پویایی علمی – عملی در این گروه به خوبی نمایان است. »
وی یکی از نقاط قوت جهاد دانشگاهی را برای حل مشکلات حوزه های مختلف و چالش ها و نیازهای جامعه دانست و افزود. خوشبختانه عدالت منطقه با جهاد دانشگاهی از جمله در زمینه آموزش مشترک است. »
این مقام قضایی با تأکید بر حضور نمایندگان دعوت شده دانشگاه iha ihad در شورای پیشگیری کشور برای استفاده از ظرفیت های موجود در این زمینه ، با دعوت معاون پیشگیری از وقوع جرم در این منطقه از دانشگاه یزد خواست تا با همکاری معاون پیشگیری از وقوع جرم در زمینه آموزش پیشگیری همکاری کند. در حال حاضر از برخی آسیب ها مانند تصادفات رانندگی رنج می برد ، و آمار این حوادث در شهر میراث جهانی نیست ، و جهاد دانشگاهی می تواند در این زمینه موثر باشد و فرهنگ سازی کند.
وی گفت: وی به برخی از مشکلات زیست محیطی در منطقه اشاره کرد.
وی بیكاری را یكی از چالش های فعلی دستگاه ، اداره دانست و با تأكید بر حل این چالش در راستای عدالت كار ، جلوگیری از نارضایتی كارگران سخت كوش ، گفت: البته این امر به تحقیقات علمی و راهکارهای عملیاتی نیاز دارد.
دهشیری به میزان بالای فشار روانی مرتبط با کار بر کارکنان دادگستری ، به ویژه در عروسی ها اشاره کرد و امیدوار است که iha Ihaddaneshgah بتواند خدمات آزمایشگاهی را در قالب بازرسی کارکنان با معاون وزیر دارایی ، پشتیبانی و مهندسی عمران ارائه دهد.

46: