استان ها

خط تولید ماسک سه بعدی ۵ لایه مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری “سرگرمی برای همه” از گیلان؛ در این بازدید که مهندس وحید طالب پور معاون وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری حضور داشت ، دکتر علی الدین از برخی بخشهای تولید و صادرات بخش خصوصی بازدید کرد و از مناطق مختلف مجموعه بندر خزر ، از جمله جاذبه های گردشگری ، فرصت ها ، همچنین سازمان از خدمات و فرایندهای پشتیبانی برای تسهیل صادرات و توسعه و بازارهای خارجی و داخلی پشتیبانی می کند.

وی بر ظرفیت قابل توجه و امکانات زیرساختی مناسب در منطقه آزاد انزلی ، همکاری کمیته صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برای تسهیل امور اداری و حقوقی مربوط به منطقه آزاد انزلی و گسترش همکاری با اوراسیا تأکید کرد. کشورها

در ادامه این برنامه ، از سه کارگاه شهر شماره یک صنعتی منطقه بازدید شد. در طی مطالعه برخی از مشکلات در تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی ، به ویژه در دو کارخانه خزر در زمینه فولاد. منبع و بازیگران ارزیابی و تعیین شد. گزارش چالش های تأمین مواد اولیه این واحدها باید برای اقدامات بعدی به کمیته صنعت مجلس گزارش شود.

در این جلسه ، خط تولید ماسک های 5 لایه سه بعدی جدید لوتوس تجارت کاسپین رسماً راه اندازی شد.

این کارخانه ، که از زمان آغاز بحران کرونا در مارس سال گذشته ، همراه با دیگر کارخانه های افرند تاج ، کوک و دوک و ، بخشی از خط تولید خود را تغییر داد تا لباس بیمارستانی و ماسک های سه لایه تولید کند که نقشی اساسی در منطقه و کشور در تجهیزات تازه ارائه شده برای مبارزه با ویروس کرونا ، جدید در سرمایه گذاری جدید ، تولید ماسک سه لایه سه بعدی N94 با ظرفیت 150،000 واحد در روز امکان پذیر بود.

لازم به ذکر است که با مشارکت افرند تاج ، این کارگاه می تواند روزانه 300000 ماسک پرستاری سه لایه تولید کند و همانطور که انتظار می رود ، کیفیت این ماسک های 5 لایه و کارایی بیشتر آنها و. گواهینامه های مربوطه محصول خوب این شرکت است.