استان ها

نیروگاه جدید کیش تیرماه به بهره برداری می رسد

به گزارش سرگرمی برای همه از کیش. رئیس سازمان ، افر آهنگران ، معاون وزیر نیرو ، مهندس طرزطلب ، مدیرعامل یک شرکت مادر متخصص در تولید انرژی حرارتی ، علیرغم بررسی بیش از 15000 واحد مسکونی و صنایع ، فعالیت خود را در مورد نیروگاه جدید کیش آغاز کرد.
بر اساس این گزارش ، پس از امضای تفاهم نامه با وزارت نیرو ، وزارت نیرو 50 درصد هزینه 24 میلیون دلار برای ساخت نیروگاه جدید در کیش را پرداخت خواهد کرد.
جعفر آهنگران ، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این باره گفت. “پس از اجرای پروژه نیروگاه ، با هدف تأمین بخشی از برق مورد نیاز جزیره کیش ، از دوره های قبلی مدیریت تا امروز آغاز شد که در نهایت با همکاری شرکت مادر تصمیم گرفته شد. “تولید برق یکی از زیرمجموعه های وزارت نیرو است. تخمین زده می شود که نصب و راه اندازی این نیروگاه تا 24 میلیون دلار هزینه داشته باشد.
در مورد روند بهره برداری از این مشکل ، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش افزود. “در پایان سال گذشته ، زمین های در نظر گرفته شده برای بهره برداری از این نیروگاه تحویل داده شد و به نقشه برداری بازگشت ، که هدف آن سرعت بخشیدن به پایان کار بود. معاون مهندس در این بازدید شرکت کرد. “وزیر نیرو از وضعیت فعلی مطلع شد.
رئیس سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به قول مساعد مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید انرژی حرارتی مبنی بر اعزام گروه فنی جغرافیایی پس از تعطیلات برای انجام آزمایشات مربوطه ، گفت: شرکت “مپنا” در تیر ماه در این سال ، با مشارکت وزارت نیرو ، حداکثر مصرف 1400.
جعفر آهنگران گازرسانی به نیروگاه ها را همزمان با خدمات دیگر سازمان منطقه آزاد کیش به ساکنان و گردشگران و. “بخش دریایی این عملیات به پایان رسیده است ، قسمت داخلی آن به طول 10 کیلومتر با همکاری گاز ملی است.” این شرکت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
او روشن کرد. طبق برنامه ، تا پایان ماه مه شبکه های گاز به موازات اتصال نیروگاه به بهره برداری می رسد.
در پایان جعفر آهنگران رئیس سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اهمیت زمان بر بودن هزینه های ساخت و ساز و همچنین نوسانات قیمت ارز برای دستیابی به تجهیزات طراحی ، بر لزوم مدیریت به موقع تأکید کرد. این رشته به صورت تخصصی مورد مطالعه قرار گرفته است.

48: