اقتصادی

صادرات بنزین انگلیس به آمریکا صفر شد

سال گذشته صادرات بنزین انگلیس به ایالات متحده ، با ارزش 1.8 میلیارد دلار ، در ماه گذشته به صفر رسید.

به گزارش سرگرمی برای همه ، پالایشگاه های انگلیس سالانه میلیون ها بشکه بنزین بهبود یافته به ایالات متحده صادر می کنند ، اما این تجارت مهم در ماه ژوئن متوقف شد. این پالایشگاه ها تولید سوخت را بسیار بیشتر – طولانی تر از رقبای خود – قطع کردند و در نتیجه ماه گذشته صادرات به ایالات متحده متوقف شد و ایالات متحده واردات خود را از دیگر کشورهای اروپایی افزایش داد. براساس آمار بلومبرگ درباره آمار مخازن و آمار تجارت ، این اولین بار از سال 2012 است که این اتفاق افتاده است.

پالایشگاه های نفتی اروپا بنزین بیشتری نسبت به نیازهای قاره تولید می کنند و تولید اضافی نیز اغلب به ایالات متحده منتقل می شود. صادرات بنزین به انگلستان که در سال 2019 1.83 میلیارد دلار تخمین زده می شود ، تجارت مهمی است.

تجارت هر دو طرف اقیانوس اطلس امسال به دلیل شیوع دولت قرنطینه کوروینویروس آیر به شدت مختل شده است. پالایشگاه های نفتی تولید نفت خام را کاهش داده و ایستگاه های بنزین مانند تولید بنزین را برای شرایط دشوار خاموش کرده اند.

آمارها نشان می دهد که هیچ مخزن نفتی در ماه ژوئن از انگلستان خارج نشده است ، و اگر صادرات در اواخر ماه مه یا اوایل ژوئیه صورت گرفته باشد ، ممکن است در آمار گمرک ماه گذشته قرار بگیرند.

به گفته بلومبرگ ، کارخانجات فرآوری Fowley ExxonMobil’s Lindsay Total در پمبروک ، ولز یکی از بزرگترین صادرکنندگان بنزین از انگلستان به ایالات متحده است.

کارخانه های بازیافت هلندی نیز با افزایش تقاضا در ایالات متحده ، صادرات بیشتری را به ایالات متحده آغاز کرده اند ، اما ریچارد متیوز ، مدیر تحقیقات کارگزاران کشتی گیبسون ، می گوید جریان کلی تجارت ضعیف مانده و محدودیت های سفر تا حدودی محدود شده است. مناطق ، بهبود تقاضای سوخت ایالات متحده ممکن است تضعیف شود ، و ذخایر ممکن است همچنان بالا باشند.

انتهای پیام