اقتصادی

کم‌فروشی در جایگاه‌های بنزین واقعیت دارد؟

ادعای فروش بنزین سال ها مطرح بوده است و هر از گاهی مردم از فروش پایین برخی از پمپ بنزین ها شکایت می کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، روزنامه “خراسان” سپس نوشت: ظرفیت مخزن ماشین من 40 لیتر است ، بنابراین یک کارت 40 لیتری بیرون آوردم. ناگهان صندوقدار گفت 56 لیتر بنزین استفاده کرده اید ، زیاد سیگار نمی کشید. » بسیاری از کاربران در زیر این توییت درباره تجربیات مشابهی نوشته اند.

به بنزین آب اضافه کنید

یکی از اتهامات برخی صاحبان ایستگاه ، افزودن آب به بنزین است. با این حال ، این س byال توسط مقامات تکذیب شد ، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت که گفتن این مطلب از نظر شیمیایی غیرممکن است. “لازم به ذکر است که چگالی بنزین و آب همان آب موجود در بخش” زیر مخازن “است ، مخلوط کردن آب با فرآورده های نفتی غیرممکن است ، به دلیل مناسب بودن بنزین در مخازن از نظر علمی امکان پذیر نیست. ، پمپاژ زیاد بنزین. محصولات “

اما در سال 1998 ، ویدئویی از شهر صدرا در شیراز منتشر شد که در آن راننده بنزین را در بطری 1.5 لیتری می ریزد تا نشان دهد بنزین ناخالص وجود دارد. در عین حال مدیر کنترل و بازرسی بازرسی پخش فرآورده های نفتی استان فارس گفت:

هوا را به بنزین اضافه کنید

مشکل دیگری که در این زمینه به وجود می آید فروش هوای بنزینی است. اخیراً ویدئویی منتشر شد که در آن شخصی یک بطری 1.5 لیتری را زیر خروجی گاز می گیرد و صفحه پمپ بنزین که صفر است ، پس از پر کردن بطری 2.9 لیتری نشان داده می شود. البته در این رابطه مدیر پخش و عرضه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیشتر گفته بود: مخزن و به دلیل “هوا و گاز وجود ندارد ، آنها بنزین را به مخزن خودرو می فرستند”.

اما مدیرکل استاندارد استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در سال 1377 وجود هوا در بنزین برخی ایستگاه ها را تأیید کرد.

اعتراف وزیر سابق

بیژن گن آنگان ، وزیر سابق نفت ، موضوع کم فروشی صاحبان ایستگاه را در اوایل سال 1995 مطرح کرد و گفت:

با توجه به اظهارات متناقض در این زمینه ، به نظر می رسد گروه کارشناسی باید یکبار برای همیشه به احتمال این س answerال پاسخ علمی بدهد.

انتهای پیام: