استان ها

ششمین انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین برگزار می‌شود

ششمین انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین برگزار می‌شود

رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین از برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی در روز جمعه ۱۹ خردادماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از قزوین؛ مسعود محصص مستشاری در این باره اظهار کرد: ۳۴ نفر از مهندسان کشاورزی برای کسب کرسی شورای نظام مهندسی کاندید شده‌‌اند.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین دارای سه هزار عضو است، گفت:  از این میان یک هزار و ۸۰ نفر از مهندسانی که حق عضویت پرداخت کرده و پروانه آن‌ها تمدید شده است، حق رای دادن خواهند داشت.

محصص مستشاری بیان کرد: در نهایت هفت نفر از کاندیدا به عنوان عضو اصلی، دو نفر به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی،  یک نفر به نمایندگی از محیط زیست و یک نفر به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در مجموع ۱۱ نفر خواهند شد، اعضای ششمین شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین را تشکیل می‌دهند.

این مسئول بیان داشت: در صورت حضور اعضا و تایید حد نصاب برای برگزاری انتخابات،‌ فرآیند ثبت آرا آغاز شده و در پایان همان روز پس از شمارش آرا اقدامات بعدی برای تایید نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

 رییس کمیته اجرایی انتخابات شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی قانون تأسیس سازمان و نیز بند (ج) ماده ۱۸ همان قانون مجمع عمومی عادی انتخابات در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه راس ساعت ۹ صبح در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف