فرهنگ و هنر

شرح دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+صوت

در دعای روز هجدهم ماه رمضان است “آه خدای من, من می بینم برکات ماه رمضان و استفاده از آنها ، و غیره. در طول سال های سحر و جادو را به استفاده می شود به خصوص در ماه رمضان است. دربان می گوید: “این یک گنج خوشبختی که خدا داده به حافظ / از ورد روز و شب و دعا, چرا باید آن را در این راه.”

بسم الله الرحمن الرحیم

“این نبهنی می خواهید لبرکات أسحاره ونور می خواهید قلب بضیاء أنواره وخذ بکل أعضائی الی مدرسه آثاره بنورک یا روشن دل العارفین.”

“خدای من, من می دانم که کن برای برکات سحرهایش را برای دلم برای بسته نرم افزاری انوارش و بكار به همه اعضایم به پیروی جهان است. در نور از یک. روشنی بخش دل و حتی دانشمندان.”

در سفارش به گزارش سرگرمی برای همه ، آیت الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز “است نبهنی می خواهید لبرکات أسحاره” او می گوید: در حال حاضر من می دانم که من باید از برکات ماه رمضان استفاده از آنها. مردم از برکات سحر و جادو اغلب آنها استفاده نمی شود. در طول سال های سحر و جادو را به استفاده می شود به خصوص در ماه رمضان است. دربان می گوید: “این یک گنج است ارزانی خدا که خدا داده به حافظ / از ورد روز و شب و دعا, چرا باید آن را در این راه.”

حاکی از این است که شما یک شاگرد حافظ شیرازی, من مطمئن هستم که این بخش از رد آنهایی که او می گوید:., او گفت: در صورت ظن تئوری. من یک فن بزرگ و شاگرد حافظ من نیست; با این حال, شعر, آواز, و, در زمان, به همین دلیل اگر در زمان حافظ و او حاضر به دادن آن است و این به این معنا نیست که کتاب نخوانیم.

این استاد اخلاق ادامه داد: در شب اول قبر و فرشتگان نمیپرسند “من یک حافظ” است ؟ اگر من خواسته شما; من می توانم به شما بگویم که من نمی دانم. اما از فرشتگان او می گوید:, “من (یک” خمیر ساخته شده از شما در آن است ؟ این است پاسخ من باید گفت: “خدا مردم پاک و منزه است” اگر شما به من گفت: “من نبیک” به من گفت: “محمد نبیی”. داشتن رابطه نامشروع از برخی از این سوالات. یکی دیگر از سوال این است که “من امامک” که در پاسخ آن باید گفت: “علی امامی.”

او گفت: هنگامی که امیر المؤمنین (علیه السلام) در سفارش به دفن بدن, او گفت:. قسمت فوقانی آرامگاه او در فوت او. داشتن رابطه نامشروع پرسش از حضرت زهرا به (س) سوال و آنها (صلح بر او) و به خدا و پیامبر (ص) وارد شده بود. آنها گفتند: “ما امامک” و او بود که “این دختر بچه و غیره.), با این توصیه که” این بخشی از بالای سر من در پای امام به من.

او با اشاره به این که خدا خوب نیست ما در حال رفتن به دریافت پاسخ و اگر شما قادر به دریافت یک پاسخ خوب چه باید بکنم ؟ یکی از نماز به مانند خدا هنگامی که شما می میرند حرکت نمیریم و…. بسته زبان از تعصب و به درخواست شما به عدیله به عنوان خوانده شده.

دختران از تهران, آیت الله, کشیش ادامه می دهد: در این برکات استفاده از سحر و جادو و برای انجام این کار به دلایل مذهبی, روزه, ببخشید, هم, هنگامی که سحر و جادو از بیدار شدن از خواب به دعا و برکات سحر و جادو از آن بهره مند شوند.

این استاد بزرگ اخلاق در ادامه سخنان خود فراز “ونور می خواهید قلب بضیاء أنواره” خوانده و آن را می گویند, آه خدای من, قلب من آن را سحر و جادو شما نور آن را در حال حاضر. سپیده از نور و نور و بر این اساس روشنایی سپیده دم قلب من نور من خواهد آمد ، قلب ما زنگ زده و چشم و گوش ما مردان آلوده شدند; پس بیشتر از گذشته با شور و شوق از یک فرقه نمی کنم. در طول ماه مبارک رمضان به لطف خدا به طوری که قلب ما روشن انجام دهید.

آیت الله مجتهدی تهرانی در توضیح “وخذ بکل أعضائی الی مدرسه آثاره می گوید:” پروردگار انجام تمام اعضای بدن من از کار شما به دنبال. در نماز بالا بردن دست خود را و آنچه شما می توانید دست خود را برای شما. در این صورت خدا بود اولین وحی از این.

آن را در پایان سخنرانی خود گفت: در آخرین نماز ما به عنوان خوانده شده, “بنورک” این یک سوال شما باید جواب حق در حال حاضر. در حال حاضر اگر خدا نور است وجود دارد ؟ اوه بله “نور سماوات والارض”. در پایان, من فقط گفت که…” و یا آن چراغ دل العارفین” اوه خدای من که قلب عارفین نور کردها. این در حالی که آنها واقعی هستند نه عرفانی زبان. برخی از ریش میتراشند و سبیل عامل و می گویند که من عارف هستم. قلب و رمز و راز و شما آن را دوست دارم در پایان دم از رفت و برگشت. این بچهبازی آن است. عارف است که فرد در صورت از تاریکی عبارت است چگونه عرفانی است ؟ یک بار دیگر امام (a. S) عرفان صحبت می کند از یک مرد که ارزش آن هیچ بازی صحبت کنید. آن را نمی کند با هم متفاوت است. در هر صورت شما کسی است که قلب عارفین آن نور را در پرسش از مردم در حال حاضر.

پایان پیام