استان ها

اعلام دستور انضباطی خوزستان عصر شنبه در ماه مبارک رمضان

سرگرمی برای همه / خوزستان در آستانه ماه مبارک رمضان ، فرماندهی انضباطی خوزستان در این ماه با گرامیداشت و احترام به سنن اسلامی ، سخنرانی شاد را صادر کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، فرمانده انتظامی استان خوزستان در بیانیه ای ضمن تشکر از ماه مبارک رمضان ، ماه افتتاح قرآن کریم و دعا و شفاعت ، ماه تزکیه و نوسازی خود ، بر لزوم افتخار و تعظیم در برابر روایات اسلامی تأکید کرد. علاقه مردم به ویژه مالکان و بهره برداران بخش بازرگانی و دولتی مصمم است از اجرای موارد خاص به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اطمینان حاصل کرده و اعلام کند:

وی ادامه داد: شهروندان ترویج خودکنترلی و فرهنگ سازی و همچنین برقراری رویکردی خردمندانه و پرشور از بیماری و تکریم خلوص این ماه عزیز با روزه گرفتن و سرو وعده های غذایی گرم یا سرد در پارک ها ، رستوران ها ، انتخاب های عمومی و غیره.

با توجه به اقامت مجوزها و مراکز پذیرش و سایر مشاغل پرخطر در برابر اطلاعات بهداشتی که توسط دفتر بین المللی آلرژی کرون آگاه شده است ، ممکن است لابیست ها ، پارک ها ، فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار و بیمارستان ها مراجعه کنند. به منظور ایجاد اشتغال برای مسافران و افراد به دلایل شرعی ، با رعایت تعارضات بهداشتی و اجتماعی و اخذ مجوز از مراجع و رعایت آداب اسلامی ، ضمن مخالفت با سایت به گونه ای که خلاف واقع روزه عمومی نباشد.

انتظار می رود شرکای پشتیبانی ، به ویژه اپراتورهای حمل و نقل عمومی ، پاکیزگی و دوری از اتومبیل ها را به طور مداوم مشاهده کنند ، تا از تظاهر روزه گرفتن و استفاده از تنباکو در داخل اتومبیل و ایجاد فضایی پر سروصدا خودداری کنند.

اگر ستاد ملی ضد بیماری Corona موافقت خود را برای احیاء اصالت و اصالت رستوران انجام دهد ، وقایع مکانهای مذکور فقط در طول روز (از تماس صبحگاهی تا دعا تا تماس عصرانه به نماز) و با ارائه وعده های غذایی سرد و خارجی انجام می شود. . به آنها مجاز است از یک ساعت قبل از مغرب اذان (افطار) تا صبح اذان غذای گرم تهیه کنند.

ظاهراً مسئولیت پیروی از عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و سایر موارد ذکر شده بر عهده مراجع و مسئولان ذیربط است.

سرانجام ، فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن جستجوی سلامتی برای همه متحدین و مسلمانان در سراسر جهان و قطع اقدامات پیوند تاج ، از وحدت نجیب و منطقه خوزستان قدردانی کرده و از اصول اسلامی پیروی می کند (جلوگیری از دسترسی حجاب ، لباس غیرقانونی) و اصول آن بر سلامتی و رفاه مردم در همه سطوح تجاری و دولتی تأکید دارد. “

انتهای پیام