اجتماعی

ایده دفتر سفیر قم در مورد راهپیمایی ها و افطارهای ماه مبارک رمضان به حقیقت پیوست

سرگرمی برای همه / قم سفیر قم اظهار داشت: برگزاری جلسات مذهبی با بسیاری از کلیساها تا اواسط ماه مه امکان پذیر نیست.

به گزارش سرگرمی برای همه ، بهرام سرمست ، مشاور رسانه ای قم ، به نفع یك كنفرانس تصویری ستاد مبارزه با تاجگذاری كه به رهبری رئیس جمهور حسن روحانی است ، روز یکشنبه درباره برخی از تصمیمات این كنفرانس گفت: بستن مشاغل با بالاترین سطح از جمله مذاكرات است. که در ولسوالی قم ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در حال تعطیلی مستمر مدارس ، دانشگاهها و دانشکده ها و مؤسسات آموزشی تا حدی شفاف هستیم ، گفت: “جامعه علمی دانشگاه فقط مجاز به فعالیت در حوزه پزشکی است.”

سرمست با اشاره به بازگشایی سایر گروه ها و از سرگیری مشاغل کم خطر گفت: عبور و مرور و گروه ها در بازارها و بازارها دارای سیستم های بهداشتی است و فقط تا ساعت 6 عصر مجاز به فعالیت خواهند بود و دستورالعمل ها از طریق اتاق گروه داده می شود. “” به دانشگاه علوم پزشکی و سازمان سمات اطلاع داده می شود.

وی همچنین ظهور حمل و نقل شهری را یکی از ایده های ستاد ملی مبارزه با کرونا عنوان کرد و افزود: مقرر شد در شهرهای بزرگ ، نوسازی و نوسازی و افزایش تعداد اتوبوس های شهری انجام شود.

همچنین ، استاندار قم در دیدار با رئیس و سایر مدیران بیمارستان کامکار قم ، در مورد موفقیت کارکنان بیمارستان قم در بحران کورنا ، اظهار داشت: افسران پزشکی قم اولین مدافعان در مبارزه با تاج در کشور و هستند. مدیریت منطقه از تلاش های کارکنان بیمارستان ، کارکنان پزشکی ، پرستاران و مدیران بیمارستان تشکر و قدردانی می کند.

فرماندار قم با اشاره به ستاد ملی مبارزه با تاج اظهار داشت: این مراسم و جشن هایی که در اماکن مقدس و مساجد این منطقه برگزار می شود تا اواسط اردیبهشت ماه ماه مبارک رمضان نخواهد بود.

سرمست در پاسخ به اتحاد ، همکاری و مشارکت بی نظیر دفاتر دولتی و آژانس های بهداشتی افزود: بدترین انتقال HIV منطقه قم در کشور توانسته است به گونه ای پاسخ دهد که محدود به درمان و پشتیبانی کارکنان پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی نباشد. وی گفت: “ولسوالی تاکنون به نتایج عالی رسیده است.

وی موفقیت در خدمت به مردم در بحران را یک پیروزی الهی دانست و توضیح داد: پذیرش مسئولیت در مورد مشکلات و تلاش های کادر پزشکی و کارگران بحران با هدف کمک به مردم و رضایت از جانب خداوند ، نقش اساسی در مدیریت موفقیت آمیز بحران کرونا در قم دارد. وا

استاندار قم اظهار داشت: دلسوزی و وابستگی متقابل در مدیریت کرونا در منطقه از جمله مدیریت اجلاس و مدیریت ارشد تقلید ، همکاری و هماهنگی فعالیت ها در منطقه ، سرمایه انسانی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در موفقیت قم در جنگ و بهبود نقش داشته اند. این ” او بیمار بود

در این جلسه جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان کامکار به نمایندگی از فعالان بهداشت و با تهیه لباس فرم از حمایت های استاندار قم تشکر کردند.

انتهای پیام