بین الملل

شادی لبنانی‌ها و سوری‌ها از پیروزی «بشار اسد» در انتخابات

به گزارش گروه بین الملل آژانس “فارس” ، یک روز پس از پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه در شمال لبنان ، تعداد زیادی از لبنانی ها-سوری ها خوشحال شدند.

براساس آژانس خبری رسمی سوریه (سانا) ، شهروندان لبنانی-سوری عصر شنبه در منطقه ابو محسن طرابلس به خیابان ها آمدند تا پیروزی اسد در انتخابات را جشن بگیرند.

شرکت کنندگان ، که پرچم های سوریه و لبنان ، تصاویر بشار اسد را حمل می کردند ، با سردادن شعارهای ملی ، تأکید کردند که این رویداد نشانه پیروزی سوریه بر همه دشمنان ، شبه نظامیان ، تروریست ها ، حامیان منطقه ای و بین المللی است.

بر اساس این گزارش ، لبنانی ها و سوری های شرکت کننده در این جشن ها تأکید کردند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه سیلی به دشمنان این کشور بود و فصل آخر توطئه علیه سوریه را بست.

به گزارش خبرگزاری سانا ، این افراد پیروزی بشار اسد در انتخابات را نیز پیروزی کل سوریه بر محور تروریستی آمریکایی-صهیونیستی دانستند.

رئیس پارلمان سوریه صبح جمعه (دیروز ، 28 مه) اعلام کرد که بشار اسد با بیش از 95 درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد و 14 میلیون و 239 هزار سوری در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی افزود بشار حافظ اسد موفق شد 13،540،360 رأی کسب کند که معادل 95.1٪ آرا بود.

پس از اعلام پیروزی قاطع بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه ، مردم این کشور برای جشن در شهرهای مختلف به خیابان ها ریختند. اما قبل از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه در روز پنجشنبه ، اتحادیه اروپا تحریم ها را علیه دولت سوریه برای یک سال دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام /