ورزشی

سپاهان فصل جدید؛ خالی از ستاره و بدون بمب نقل‌ و انتقالاتی

به گزارش شفاف، دارندگان مدال طلای اسپانیا پس از نایب قهرمانی در فصل 1399-1499، برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند تا ستاره هایی کسب کنند. شهریار مقانلو، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی، کریستوفر کنت و میلاد جهانی بازیکنانی بودند که فصل گذشته به سپاهانی ها پیوستند اما در نهایت نتوانستند انتظارات هواداران را برآورده کنند.

بعد از رفتن محرم نویدکیا ستاره های چند فصل اخیر این باشگاه یا از هم جدا شدند و یا در آستانه جدایی ظاهر شدند تا این تیم از ستاره خالی شود، از جمع طلایی ها جدا شدند و جای خالی زیادی در این ایجاد کردند. تیم .

میلاد جهانی نیز به صورت قرضی از سپاهان جدا شده است و محمد نژاد مهدی نیز در آستانه جدایی از این تیم است. تقسیم بندی پنج بازیکن اصلی این تیم در چند سال اخیر سپاهان شاکله را نابود کرده است. سپاهان.

البته سران “سپاهان” با چند بازیکن در حال مذاکره هستند اما رسما هیچ بازیکنی با این تیم قرارداد نبسته است؛ باید منتظر انتخاب سرمربی جدید باشیم سپس لیست خرید این مربی را تقدیم باشگاه کنیم. باشگاه. برای لیگ بیست و دوم “سپاهانی ها” متفاوت از فصل های گذشته دنبال می شود، به نظر می رسد شاهد مدل جدید لباس های طلایی باشیم.