عمومی

آقای ستاره خداحافظ ولی …

او یکبار برای همیشه به برخی بازیکنان گفت: “از همه تلاش های شما متشکرم.” این زمان سرگرم کننده بود ، و ما درک می کنیم که وسوسه میلیاردها را نمی توان تحمل کرد. “سلام و خدا به شما برکت دهد.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، روزنامه نگار احسان محمدی عصر ایران او نوشت: “در فوتبال ، ما اصطلاح” بازیکن-هوادار “را داریم. اینها افرادی هستند که “بازیکن” را بیشتر از “تیم” دوست دارند. یک بازیکن مورد علاقه تبدیل به یک بت می شود که هرجا که می رود ، تحت هر شرایطی ، تحت هر شرایطی ، با داشتن حق ، از خطاهای خود محافظت می شود ، لازم است به دیگران توهین شود ، و به همین دلیل آنها حتی می توانند تیم مورد علاقه خود را تغییر دهند. مخصوصا در مورد بازیکنان خارجی. به عنوان مثال ، به محض خروج لیونل مسی از بارسلونا به مقصد PS Saint ، چند میلیون نفر به اینستاگرام باشگاه فرانسوی اضافه شدند ، پس از پیوستن رونالدو به یوونتوس ، همین اتفاق رخ داد و غیره.

“طرفداران” ویدئوهای حماسی در فضای مجازی ، فیلم هایی برای ستاره های خود ایجاد می کنند ، صفحات طرفداران ایجاد می کنند ، با دیگران مبارزه می کنند. گاهی اوقات حتی ستاره ها از عکس های یادگاری ، “دوست داشتن” گرفته تا “اهدای پیراهن” ، احتمالاً ، جلسات خصوصی و غیره به آنها سر می زنند. لژیونی از فرمانهای مطیع ، که حتی گاهی اوقات این توهم را به “همیشه حق” می دهد.

احمد نورالله هافبک بسیار خوبی است. من بارها نوشته ام که کیفیت آن را ستوده است. او مفید و م effectivelyثر بازی می کند و به طور کلی ، طی این سالها متواضعانه رفتار کرده است. امسال او گفت که بهترین پیشنهادات را دارد ، اما می ماند. اکنون ، ناگهان ، پس از پیوستن به الشباب الاهلی در امارات ، پستی با کیفیت بالا در اینستاگرام منتشر کرد و تا حدی نوشت: وی گفت: من برای گرفتن این تصمیم دشوار بسیار زحمت کشیدم ، من بسیار مردد بودم ، البته من خیلی خیلی منتظر ماندم. او انتظار دارد که من نشانه ای از اراده و واکنش مثبت را ببینم ، اما هرگز به نظر نمی رسد. “منتظر حضور متعدد مدیر برنامه من در باشگاه شاهد باشید تا منتظر پایان مذاکرات باشید ، که به پایان نرسید.”

او نوشت که مدیران معمولاً بازیکنان را جلوی هواداران و … قرار می دهند.

در پاسخ ، باشگاه نوشت: «نورالهی چند روز پیش به تنهایی به دفتر باشگاه آمد و با افر سمیعی مذاکره کرد. او سعی می کرد قرارداد را تقریبا سه برابر کند در مقایسه با فصل قبل ، باشگاه با پیشنهادات بازیکن و شرایط مورد نیاز موافقت کرد. در همان زمان ، او به مدیرعامل ، رئیس هیئت مدیره وعده داد که شنبه ، 14 اوت ، برای تمدید قرارداد به باشگاه بیاید. حتی امروز (سه شنبه ، 17 اوت) ، مدیر پروژه نورالله به باشگاه آمد تا آخرین مراحل را برای تمدید قرارداد انجام دهد. “پاسخ به همه خواسته های نورالله مثبت اعلام شد و ما منتظر حضور او در دفتر پرسپولیس بودیم ، اما ناگهان با یادداشت خداحافظی وی و … مواجه شدیم.

بیهوده درگیری مضر بین باشگاه و بازیکن و. بازیکن فکر می کند “مدیران” قصد ترک دارند ، و او باید به نوعی دل هواداران را جلب کند و کور نشود ، و مدیران هیچ تمجیدی برای دفاع از بازی خود ندارند. هیچکس در علاقه کاپیتان سابق به پیراهن پرسپولیس شک ندارد ، او یکی از چهره های کلیدی قهرمانی پرسپولیس در سری آ بود ، اما حالا به جای خداحافظی محترمانه ، دو طرف یکدیگر را به دروغگویی متهم می کنند.

طرفداران می دانند که در عصر پول ، دیگر نمی توان انتظار داشت که بازیکنان به دلیل عشق ، تعصب ، به چند میلیارد درام “نه” بگویند. این یکی از کشورهای عربی است که انتقادی و مهربان است. بنابراین ، از بازیکنان انتظار می رود به وضوح و صراحت بگویند که آنها به جای پیشنهاد بهتر تیم را ترک کرده اند ، به جای این رفتارهایی که بیشتر با “بازیکن-طرفداران” همدل هستند ، نتیجه ایجاد یک حاشیه است. باشگاه. از زمان رفتن این بازیکن هیچ باشگاهی سقوط نکرده است. حتی اگر آن بازیکن مارادونا ، id idan ، رونالدو یا مسی باشد.

تقریباً هر سال در دو باشگاه بزرگ اتفاق می افتد: “استقلال” و “پرسپولیس”؛ حاشیه ای ، اما بی فایده است. آیا داستان شجاع خلیل زاده را به خاطر دارید که می گفت به عشق پرسپولیس قرارداد 6 ساله امضا می کند و می رود؟ اما چند ماه بعد ، پس از یک فینال سرنوشت ساز ، او تیم را تنها گذاشت و رفت. آنها هم همین کار را کردند و استقلال را ترک کردند. این بازار دارای بازار مشتری است ، مادامی که طرفداران فوتبال بالغ نشده و تحت تأثیر این رفتارها قرار نگیرند. او یکبار برای همیشه به بازیکنان گفت: “از همه تلاش های شما متشکرم.” این زمان سرگرم کننده بود ، و ما درک می کنیم که وسوسه میلیاردها را نمی توان تحمل کرد. “سلام و خدا به شما برکت دهد.”

انتهای پیام: