اقتصادی

سهم هزینه خدمات عمومی الزامی افزایش یافت

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از افزایش چهار درصدی سهم هزینه های اجباری خدمات عمومی (USO) از توزیع درآمد سالانه مجوزهای نظارتی خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، به نقل از سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، حسین فلاح اوشقانی با اشاره به اینکه سهم USO از درآمد مجوزهای سابق سه درصد بود ، گفت: “طبق قطعنامه 3-310 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ، این مبلغ اکنون برای خدمات اجباری عمومی (ایالات متحده) هزینه می شود ، سقف 7٪ از درآمد سالانه افراد دارای مجوز ارتباطات و فناوری اطلاعات.

او اضافه کرد. “این افزایش برای روستاها ، مدارس ، مراکز آموزشی ، دسترسی به شبکه ملی اطلاعات تا 4٪ برای پوشش هزینه های دسترسی به کنترل شیوع ویروس کرونا ، که اپراتورها می توانند به تنهایی یا در تعامل انجام دهند.” همکاری با سایر مجوزها برای پرداخت در این بخش باید درخواست شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات ، با اشاره به اینکه در این موضوع با همکاری اپراتورها در حال آماده سازی است ، گفت: “اگر دارندگان پروانه نظارتی تعهدات مندرج در پروانه خود را انجام ندهند ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می تواند در صورت دو برابر شدن مبلغ حق مجوز ، قبل از جریمه به دارنده پروانه اطلاع دهد.

انتهای پیام: