بین الملل

سروری مجد با نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار کرد

به گزارش گروه دانشگاه آزاد اسلامی، سروری مجد رئیس مرکز هماهنگی امور استان های دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین نور کریمی عازم استان ایلام شد. نماینده ولی فقیه در کشور با امام جمعه ایلام دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نور کریمی نماینده ولی فقیه در کشور، امام جمعه ایلام در این دیدار با بیان اینکه توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی و تاثیر آن بر توسعه دولت بر کسی پوشیده نیست، بحران با عراق در توسعه استان نقش دارد.

او گفت. وی ادامه داد: امن ترین و نزدیک ترین راه به آرامستان های مهران، مرز بین المللی مهران است، مردم استان ایلام از دیرباز پیوندهای مذهبی و زبانی قوی با استان های همجوار عراق داشته اند و این باید ظرفیتی عظیم باشد. ورود دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت دانشجویان.»

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان کرد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام دانشگاهی است که از سوی مسئولان علمی، فرهنگی و تاثیرگذار منطقه حمایت می شود. دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه واقعی است که دانشجویان خارجی را جذب می کند، به آنها آموزش می دهد و نقشی بی بدیل در صدور انقلاب اسلامی ایفا می کند.

او گفت. محبت و اراده مردم عراق نسبت به مردم ایران کم نظیر است، لذا مسئولان استانی و کشوری باید برای تسهیل و خدمت رسانی به زائران عراقی خروجی ایلام به مشهد تلاش بیشتری کنند.

مشاور رئیس جمهور، علی سروری مجد، رئیس مرکز هماهنگی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رشادت و استقامت مردم ایلام گفت: استان در جنگ تحمیلی ستودنی است».

او بیان کرد. «دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه مسئله‌محور است، برای حل مشکلات منطقه گام برمی‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه کشور است، خاطرنشان کرد. «آموزش مهارت در کنار تحصیل دانشجو از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز در استان ها است. برای ایجاد شغل.”

سروری مجد در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه و ایلام برای اقامه نماز جمعه برای تسهیل کار زائران عراقی گفت: برای خدمت رسانی به زائران عراقی مشرف به مشهد مقدس.

بهروز ناصر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز گزارشی از وضعیت اجرای برنامه های این دانشگاه برای کمک به توسعه کشور به منظور ایجاد درآمد غیر شهریه ای ارائه کرد.

انتهای پیام/ 4127