ورزشی

زنوزی: عدالت فوتبال در کشور ما جاری است؟

مالک باشگاه تراکتورسازی می گوید هواداران این تیم از تبریز به دنبال یک جام فلزی نیستند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، محمدرضا Zanozi نامه چهار باشگاه لیگ برتر را برای بسته شدن لیگ به وزارت ورزش اعلام کرده است. اول از همه باید بگویم که من مالک تراکتورسازی و ماشین سازی نیستم و هوادار تیم های تبریز هستم. این دو باشگاه زیر مجموعه شرکت ها هستند. در مورد نامه ارسال شده به وزارت ورزش ، باید بگویم كه ما نامه ای را امضا كردیم كه توسط چهار باشگاه امضا شده است و ما هنوز در موضع خود هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مشکل مالی تراکتورسازی و ساخت ماشین دروغ است ، افزود: ساسان انصاری مصاحبه هایی را در این زمینه انجام داده است و می گوید که باشگاه تراکتورسازی حداکثر پرداخت کرده است. در حال حاضر گفته می شود اعضای هیئت مدیره دو باشگاه تبریز مبلغ 5 درصد و حقوق بازیکنان و مربیان را به طور کلی پرداخت می کنند. با این حال ، سازمان لیگ ادعا می کند که در صورت تعطیلی لیگ ، باشگاه ها به بازیکنان پرداخت نمی کنند.

مالک باشگاه “تراکتور” در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سؤال که چرا می خواهد لیگ را ببندد ، گفت. “زیرا زندگی شرکت کنندگان و خانواده ها درگیر است.” ما لیگ را تعطیل کردیم که روزانه 40 دین داشتیم اما اکنون سه نفر اعلام می شوند و آنها می خواهند لیگ را ادامه دهند. بسیاری از مردم نگران جام هستند ، اما تا زمانی که نتوانستیم سه بار جام را بدست آوریم ، آنها به ما اجازه این کار را ندادند و آن را از تراکتور گرفتند. این جمعه توسط هواداران تراکتور فراموش نشده است. طرفداران ما به دنبال یک جام فلزی نیستند. اگر چنین است ، آنها اینقدر عاشق نمی شدند.

او اضافه کرد. “ما نام لیگ خود را از انگلیس گرفتیم ، اما این سیستم را از مالدیو انتخاب کردیم. در این شرایط نام وزارتخانه را تغییر دهید ، وزارت تیم خاصی را ترک کنید یا نام فدراسیون فوتبال را تغییر دهید و اجازه دهید فدراسیون تیم خاصی باشد. در شرایط فعلی 25 تیم می گویند که لیگ نباید برگزار شود بلکه آنها کار خود را انجام می دهند. چرا آنها از رهبران دعوت نکردند تا نظر خود را بپرسند؟ از کجا مقایسه کنیم؟ آنها درباره شروع لیگ اروپا صحبت می کنند ، اما حقوق تلویزیون میلیاردها دلار دریافت می کنند ، اما ما چیزی نمی گیریم.

زنوز در پاسخ به این سؤال كه آیا تیمش در صورت ادامه لیگ ، تیم را ترك خواهد كرد یا خیر ، گفت: “ما در حال تهیه نامه ای از چهار باشگاه لیگ برتر برای پیروی از فیفا و ارسال اسناد مصاحبه برای بحث هستیم. بودن. در انگلیس برای شروع لیگ ، هر سه تیم آمدند ، امضا کردند ، سپس تصمیم گرفتند اما در لیگ ما ، باشگاه ها مهم نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “ما باید برای باشگاه ها هزینه بپردازیم ، اما سود فوتبال به جیب برخی شرکت ها می رود.” من نمی توانم هزینه کنم ، و یک شرکت دیگر می تواند سود کسب کند. متأسفانه فرزندان برخی از مسئولان نیز پشت این شرکتها هستند. این افراد برای بهره‌مندی از لیگ ، فشار بر لیگ دارند. همه این را می دانند. آنها همچنین رسانه و فشار برای بازی کردن و سودآوری دارند. آیا 16 تیم باید از مزیت خود هزینه کنند؟ متأسفانه ، تعدادی از رسانه ها ، آگاهانه یا ناخودآگاه ، در این روند نقش دارند. از این نظر تیم های تهران نیز رنج می برند. هواداران این تیم ها کلاه می پوشند. اگر تیم های تهران خصوصی شوند ، هیچ کس اجازه نمی دهد کسی بیاید و از آنها سوءاستفاده کند.

زنوز با اشاره به درآمد محیط تبلیغات لیگ ، گفت: چرا آنها اعلام نمی کنند؟ این مشکل ما با سازمان لیگ است. در فدراسیون فوتبال ، وقتی منافع مدیران در معرض خطر باشد ، آنها با فیفا در مورد غیر دولتی بودن و پنهان کردن صحبت می کنند ، اما وقتی مشکل دیگری بوجود می آید ، می گویند دستور از جایی دیگر رسیده است. حتی اکنون فدراسیون فوتبال نیز خواهد گفت چه کسی سفارش بازی ها را داده است. من پرداخت می کنم و پس از آن شما می توانید همانطور که می خواهید هدایت شوید. آیا عدالت فوتبال در کشور ما است؟

انتهای پیام