ورزشی

سرمربی فوتبال بانوان اصفهان: به ناهماهنگ بودنمان باختیم/ زهرا خانی: داوری ضعیف بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان شورای فوتبال اصفهان می گوید هر سه رده نوجوانان را در تیم خود جامه عمل پوشانده است و از بومی ها برای کشف استعدادها در دوران قهرمانی استفاده کرده است که برای آینده فوتسال اصفهان بسیار خوب است.

به گزارش سرگرمی برای همه، راضیه غضایری امروز (جمعه 21 آبان) پس از دو باخت مقابل کیمیا اسفرایان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان گفت. ما بازی خوبی را دیدیم، مشکل ما این است که تیم دیر بسته شد. «ما هنوز به هماهنگی لازم نرسیده ایم.

ما جوان ترین تیم لیگ برتر هستیم. ما با هم به دنبال استعداد، جوانان، بومی هستیم، با وجود باشگاه های خوبی مثل سپاهان ز ذوب آهن، اسپانیایی ها هنوز برای تیم های دیگر بازی می کنند.

او ادامه داد. بهترین بازیکنان هفته گذشته اسپانیایی ها بودند که در تیمی غیر از شهر خود بازی نکردند. اگر این حمایت ها ادامه پیدا کند، مطمئنم در آینده اتفاق خوبی برای فوتسال اصفهان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال اصفهان با اشاره به غیبت تیمش گفت. متأسفانه تیم کمی در مورد داوری وارد بحث شد و تیم تمرکز خود را از دست داد. فوتسال ظریف است و بازیکنان ما کم تجربه هستند، باید چاشنی کار باشند.

او به غزارها اضافه کرد. تیم اسفراین بازیکنان خوبی داشت که از فوتبال آمده بودند، چیزهای خوب و قوی داشتند، مدام جلوی توپ می خوابیدند. از بازی تیمم به خصوص از دروازه بان جوان تیم راضی هستم. فوتسال اصفهان روزها و سال های خوبی خواهد داشت و اصفهانی های بومی به شهر خود باز می گردند، آن افتخارات برای فوتسال اصفهان خواهد بود.

سرمربی تیم “کیمیا اسفرایان”. داوری بد بود/ ما بهترین تیم زمین بودیم.

وی سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین گفت: در این بازی توپ، زمین داشتیم یا از ناحیه داوری آسیب زیادی دیدیم.»

زهرا خان پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل تیمش در هفته سوم مسابقات فوتسال قهرمانی بانوان، خطاب به تیم فوتبال اصفهان گفت: ما به عنوان یک تیم همیشه موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: تیم اصفهان تیم جوانی است که با احتساب شرایطی که داشت برای پیروزی وارد میدانی مثل ما شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان اسفراین از قضاوت داوران انتقاد کرد. متأسفانه داور خوبی ندیدیم، دو موقعیت بسیار خوب که می توانستیم گل بزنیم. داور اشتباه کرد. به طور کلی ما: ما انتظار داریم کمیته داوری کنترل بیشتری داشته باشد.»

خان افزود: اگر شرایط داوری مساعد بود و بازیکنان تیم دقت می کردند بازی با گل های بیشتری به پایان می رسید وگرنه از این برد خوشحالم.

انتهای پیام: