ورزشی

خط و نشان سرمربی العین برای فولادی‌ها

به گزارش یک خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ تیم فوتبال فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فردا (شنبه) از ساعت 20:00 به وقت تهران. در تاریخ 20 ام ، با آل العین امارات رقابت می کند.

پدرو امانوئل ، سرمربی العین به خبرنگاران گفت: “بازی با فولاد برای ما بسیار مهم است ، زیرا در قوی ترین رقابت آسیا هستیم.” بدون شک هر دو تیم قبل از سوت شانس برد یکسان دارند. ما به خوبی می دانیم که حریف ایرانی تیم خوبی است. ما می دانیم که آنها انتظار دارند فردا پیروز شویم و فردا هدف ما پیروزی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

وی در مورد شرایط بد تیم العین در این فصل گفت. “بدون شک در این فصل اوضاع همانطور که می خواستیم پیش نرفت.” البته موضوع لیگ قهرمانان آسیا برای ما متفاوت و بسیار مهم است. این بازی برای ما باشگاه بسیار مهم است ، زیرا من با العین قرارداد دارم ، این تیم یکی از بزرگترین تیم های آسیا است ، در این بازی ما تمام تلاش خود را می کنیم ، با 100 بازی به میدان می رویم ٪ قدرت تا بتوانیم پیروز شویم.

سرمربی پرتغالی در پاسخ به صحبت های سرمربی “فولاد” مبنی بر اینکه در این مرحله تیم خارق العاده ای وجود ندارد ، گفت: “من در مورد صحبت های سرمربی فولاد صحبت نمی کنم.” من به خوبی می دانم که چه چیزی در این بازی در انتظار ما است. در این مرحله تنها یک شانس وجود دارد ، آن یک پیروزی است ، در غیر این صورت باید از این رقابت خداحافظی کنیم. بنابراین ، با احترام کامل به حریف ، در تلاش برای پیروزی هستیم.

بیشتر بخوانید: دومین دارنده مدال طلای ایران در آسیا

253 251: