ورزشی

شروع مقتدرانه ژاپن در بسکتبال کاپ آسیا/ خط و نشان برای ایران!

تیم ملی بسکتبال ژاپن در اولین بازی جام ملت های آسیا 2022 به پیروزی قاطع دست یافت.

تیم ملی بسکتبال ژاپن امروز (چهارشنبه 31 تیر 1401) در اولین بازی جام ملت های آسیا 2022 اندونزی به مصاف قزاقستان رفت که موفق شد با نتیجه قاطع 100 بر رقیب همیشگی خود ایران پیروز شود. -68 و در ارمغان برای دانش آموزان خط بکشید.

سامورایی ها در این بازی قزاقستان را با 32 امتیاز شکست دادند و تقریباً از پایان کوارتر سوم با قزاق ها با تیم دوم بازی کردند و ستارگانی چون یوتا واتانابه، لوک ایوانز و … را استراحت کردند.

شروع قدرتمند ژاپن در جام ملت های بسکتبال آسیا و نشانه ای برای ایران.

کوارترهای اول، سوم و چهارم این بازی به ترتیب با امتیازهای 23 بر 22، 29 بر 11 و 26 بر 9 به سود ژاپن به پایان رسید و قزاق ها تنها در کوارتر دوم با نتیجه 22 بر 26 پیروز شدند. کافی نیست. برای جلوگیری از این شکست سنگین

در پایان این دیدار یوتا واتانابه بازیکن NBA تیم ملی ژاپن با کسب 21 امتیاز بهترین گلزن تیم سامورایی شد. لوک ایوانز، مرکز آمریکایی تیم ژاپن با کسب 25 امتیاز بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

شروع قدرتمند ژاپن در جام ملت های بسکتبال آسیا و نشانه ای برای ایران.

نکته قابل توجه.

قزاق ها شکست سنگین 100 بر 68 مقابل ژاپن را متحمل شدند که در دو بازی رفت و برگشت در مرحله دوم و سوم مقدماتی جام جهانی 2023 ایران را شکست دادند. ایران نایب قهرمان آخرین قرعه کشی این مسابقات است. به نظر می رسد ژاپن را باید یکی از جدی ترین مدعیان قهرمانی و رقیب ایران در این مسابقات دانست.

ایران در گروه C این مسابقات با ژاپن، قزاقستان و سوریه همگروه است. شاگردان ارمغانی اولین بازی خود در این رقابت ها را امروز (چهارشنبه 31 تیرماه) مقابل سوریه انجام دادند و با نتیجه 67 بر 80 پیروز شدند.

جدول گروه C این مسابقات تا پایان روز اول:

شروع قدرتمند ژاپن در جام ملت های بسکتبال آسیا و نشانه ای برای ایران.

انتهای پیام