ورزشی

۸ گانه مجیدی در نیم فصل دوم/ شروع و پایان با عنایتی و فکری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آبی پوشان تهرانی که در نیم فصل اول لیگ برتر با برتری به کار خود پایان دادند، نیم فصل دوم را از روز جمعه و در حضور هواداران، عملا آغاز خواهند کرد. بازی مربوط به لیگ برتر هفته شانزدهم: شاگردان مجیدی با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها در صدر جدول مسابقات قرار دارند.

مجیدی که نیم فصل تیمش را بدون شکست هدایت کرد، نیم فصل دوم را با مربی مستقلی به نام رضا عنایت آغاز خواهد کرد و امیدوار است با پیروزی در این بازی معوقه بتواند فاصله خود را با نزدیک ترین یاران خود کم کند. تا 3 امتیاز در جدول.

آبی ها در نیم فصل 15 بازی دارند که در صورت عدم تغییر روی نیمکت تیم های لیگ برتری مجیدی باید به مصاف 8 مربی استقلالی برود. .

در حال حاضر به استثنای عنایتی که هدایت تیم هواداری را برعهده دارد، رسول خطیب با آلومینی اراک، امیرگله نوی با گل گهر، علیرضا منصوریان با نفت، ساکت الهام (اه شاهرخ بیان) با نساجی، فولاد جواد با جواد نکر حضور دارند. فکری با نفت مسجد سلیمان و داوود سید عباس با پدیده.

در بین این افراد امیر گاله نوی، علیرضا منصوریان، محمود فکری سابقه مربیگری در استقلال را دارند و ساکت الهام (به همراه شاهرخ باانی) سابقه دستیار بودن در ستاد فنی استقلال را دارد. عینات، خطیب، نکونام، سیدعباس فقط به عنوان بازیکن در استقلال حضور داشتند، هیچ وقت حوصله نیمکت نشینی به عنوان مربی در این تیم را نداشتند.

آبی پوشان در هفته پایانی لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود که سرمربی فعلی آن محمود فکری است.