استان ها

رونمایی از ۲۰ پرونده مهم مفاسد اداری و اقتصادی استان یزد در یک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه یزد ، هو اولام علی دهشیری به مناسبت هفته قوه قضاییه به خبرنگاران گفت که اکثر مقامات و مسئولان دولتی وفادار ، صادق هستند و وظایف خود را طبق مقررات انجام می دهند. وجود این موارد بیانگر همکاری است. مردم ، هوشیاری و عملکرد دستگاه ها مسئول افشای فساد اداری و اقتصادی هستند و البته همه باید برای جلوگیری از آن همکاری کنند.

وی با اشاره به مهمترین پرونده هایی که سال گذشته در دادگستری تشکیل شد ، گفت: “سرقت 5.7 میلیارد درام توسط کارمند عادی شهر ، رشوه معاون شرکت برق منطقه ای یزد به مبلغ یک میلیارد و 28 میلیون درام ، رشوه” تحصیل مال غیرقانونی به ارزش 630 میلیون درام توسط مدیر سابق بانک منطقه ای ، 10 سکه 10 سکه را به کارمند یک شرکت معدنکاری معاملات یک میلیون درام نقد و رشوه خواری برای تأثیرگذاری بر مقامات ملی شخصی که تاکنون 800 میلیون درام از کارمندان منطقه و مدیران دریافت کرده است ، از جمله این موارد ، مورد نیاز است.

وی بخش دیگری از این موارد را به دهشیر اشاره کرد. اختلاس یک میلیارد و 200 میلیون درام توسط کارمند عادی بانک های منطقه ، تملک غیرقانونی اموال کارگر پزشکی به مبلغ 48 میلیون درام ، رشوه خواری ، پولشویی توسط کارمند اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهردار سابق مهریز برای یک سال گذشته.

او افزود. “پرونده های احتمالی دیگری نیز در سیستم قضایی استان یزد دریافت 54 میلیون و 800 هزار درام رشوه از گمرک ، سرقت سکه ، 572 میلیون درام توسط کارمند اداره منطقه ، اختلاس ، پولشویی اردکان ، شهردار سابق وجود دارد. بخشدار “. این ورطه به مبلغ 1 میلیارد و 600 میلیون درام اشاره کرد.

عالی ترین مقام قضایی استان یزد فعالیت حفاظت از اطلاعات قضایی را ستود. “طی یک سال گذشته ، با همکاری و حمایت مردم ، 9 کارگر غیرقانونی را در استان شناسایی کرده ایم که در گرفتن رشوه ، سرقت اسناد و افزایش اعتماد عمومی مشارکت داشته اند.”

وی با اشاره به کاهش 55.2 درصدی پرونده های قدیمی در دادگستری طی سال گذشته گفت: ژوئن 4،286 مورد بود ، اکنون به 2365 مورد کاهش یافته است.

گلم علی دهشیری با اعلام اینکه تعداد زندانیان استان 6.4 درصد کاهش یافته است ، گفت: وی گفت: “سرقت اولین اتهام در استان است که سال گذشته 7 درصد کاهش یافت.” 7٪ در توهین و ضرب و شتم. ” و ما 11 درصد بودیم. تهدیدهای بعدی و خطرات ناشی از حوادث هستند.

وی با اشاره به تعطیلی 2470 کارخانه در استان یزد گفت: “مجوز این زیرمجموعه ها به دلیل عدم فعالیت لغو شده است. در حال حاضر 703 واحد صنعتی در منطقه نیز نیمه فعال هستند که با برداشتن موانع می توان این واحدها را از بین برد. صنایع به تحریک تولید و افزایش اشتغال کمک کرده اند.

دادستان استان یزد نیز با اشاره به افزایش کلاهبرداری اینترنتی این جلسه را تشریح کرد. 1115 مورد کلاهبرداری خرید آنلاین در Etan رخ داده است که در آن صفحات اینستاگرام و سایر صفحات مجازی به فروش محصولات می پردازند ، اما پس از دریافت وجه از تحویل محصول خودداری می کنند.

محمدرضا حدادزاده ادامه داد. “دسته دوم کلاهبرداری تلفنی است. برخی افراد به بهانه پیروزی در مسابقات مختلف در تلویزیون و رادیو با مردم تماس می گیرند و آنها را با 466 پرونده فریب می دهند.”

در پایان وی ذکر کرد. “خریدهای اینترنتی انجام شده در فضای مجازی بالغ بر 4 میلیارد و 700 میلیون درام بوده که تنها یک میلیارد و 600 میلیون درام آن کشف و ضبط شده است.

46: