اجتماعی

افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز در استان تهران نسبت به سال گذشته

استاندار تهران از افزایش 15 درصدی مصرف گاز در تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم انعکاس اقدامات دستگاه های اجرایی در استان تهران گفت.

او ادامه داد. “سیستم پاکنا در مورد ثبت اطلاعات نیروی کار موجود است که دستگاه های استان تهران برای ورود اطلاعات در این سیستم باید در اسرع وقت کار کنند.” همچنین باید اطلاعات به موقع در مورد استاندارد سازی فضای اداری را ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه نتایج این برنامه در بهار 1400 اعلام می شود ، ادامه داد. برای کمک به کودکان بی سرپرست این برنامه ، باید تجهیزات مربوط به استان تهران در نظر گرفته شود تا از این کودکان حمایت مطلوبی شود. پروژه ایران خوب توسط معاون اول رئیس جمهور به صورت اسکن از هر کارگری که یتیم است اعلام شد. پویش ایران مهربان چتر نیاز به حمایت گسترده از کودک دارد که باید به طور موثری برنامه ریزی شود تا تمام دستگاه های اجرایی بتوانند در طول اجرای این پروژه با کمیته امداد ارتباط موثری داشته باشند.

او اضافه کرد. تأمین اجتماعی یکی از دستگاه هایی است که تعداد زیادی مشتری دارد و نیاز به ارائه خدمات حضوری را دوچندان می کند. » با اجرای 3070 برنامه تأمین اجتماعی در بخش غربی استان تهران ، کاهش مراجعه مشتری را دنبال می کند که طبق آن برنامه ، 70 میلیون بازدید با ارائه خدمات به 30 نفر کاهش می یابد. باید توجه جدی به تسریع و تبادل اطلاعات بین دستگاه ها ، توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و تثبیت روش ارائه خدمات از راه دور داشت.

استاندار تهران تأکید کرد. مشوق هایی برای مشتریان کم مصرف در نظر گرفته شده است تا هر مشتری که کمتر از 200 متر مکعب گاز مصرف کند رایگان باشد. برای مشترکانی که حدود 10٪ پس انداز نسبت به 1997 و 1998 دارند ، تخفیف در نظر گرفته شده و آنها باید هزینه بیشتری را برای مشترکان پرمصرف بپردازند. در صورت همکاری شهروندان ، و تجهیزات گرمایشی 1 درجه کاهش می یابد ، معادل یک مرحله از عسلویه صرفه جویی می شود ، و این پس اندازها هم در دفتر و هم در خانه لازم است ، زیرا جمعیت منطقه 200000 نفر در سال افزایش می یابد ، که به معنی مشترکان بیشتر است. : این گاز است

محسن بندپی اظهار داشت. “مصرف گاز داخلی در کشور 12٪ نسبت به سال قبل ، در استان تهران 15٪ افزایش یافته است که 2٪ آن به شاخه های جدید و مابقی به افزایش مصرف اشاره دارد. اقدامات انجام شده ، با همکاری واحدهای صنعتی ، تعادل ایجاد کرد ، به دلیل تغییر دما ، ما در نزدیکی تهران مازوت مصرف نمی کنیم. ما خواستار همکاری همه دستگاه های اجرایی و خانواده ها برای حفظ استاندارد در نصب دستگاه های گرمایشی هستیم ، در حالی که استاندارد سازی دستگاه های گرمایش ، بهینه سازی خانه های موتور و غیره باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام: