استان ها

مصرف ۲۵۳۸ میلیون کیلووات ساعتی برق توسط همدانی‌‎ها

سرگرمی برای همه / همدان: وی گفت: “معاون فروش مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 2538 میلیون کیلووات ساعت مصرف برق را طی هشت ماه امسال اعلام کرد.” “در هشت ماهه امسال 2538 میلیون کیلووات ساعت به ارزش 227 میلیارد درام به مشتریان همدان فروخته شده است. تقدیم به او.

سعید فریدونی در مصاحبه با سرگرمی برای همه گفت: این منطقه بیشترین مصرف را در زمینه کشاورزی دارد. بیش از 12000 مشترک در بخش کشاورزی در استان همدان وجود دارد که در هشت ماه نخست سال جاری بالغ بر 1019 میلیون کیلووات ساعت ، بالغ بر 28 میلیارد و 600 میلیون درام بوده است. مصرف شده در کشاورزی.

وی با اشاره به مصرف 829 میلیون کیلووات ساعت برق در بخش داخلی ، تصریح کرد. 160 میلیون کیلووات ساعت برق در بخش تجاری و سایر موارد مصرفی ، 288 میلیون کیلووات ساعت در بخش صنعتی و 239 میلیون کیلووات ساعت برق در بخش دولتی استان همدان ،

فریدونی با بیان اینکه 767 هزار مشترک برق در استان همدان وجود دارد ، خاطرنشان کرد: این شرکت برق را از 618 هزار مشترک خانگی ، 30 هزار مشترک عمومی ، 95 هزار مشترک تجاری ، 12 هزار مشترک کشاورزی و 6100 مشترک صنعتی برق دریافت می کند. ،

وی با اشاره به مطالبات 110 میلیارد درام این شرکت از مشترکان ، افزود. شرکت توزیع برق همدان 40 میلیارد درام در بخش داخلی ، 16 میلیارد و 600 میلیون درام در سایر هزینه های تجاری ، 2.5 میلیارد درام در بخش صنایع – 19 میلیارد درام. در زمینه کشاورزی 600 میلیون درام از مشترکان خود می خواهد.

معاون فروش خدمات و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه هزینه برق مشترکان از طریق پیام کوتاه ارسال می شود ، تأکید کرد. “سال گذشته شرکت توزیع برق منطقه توانست شماره تلفن همراه 99٪ مشترکین و سال گذشته قبض کاغذی را دریافت کند. منتشر نشده.

وی با تأکید بر اینکه 40 سرویس شرکت برق منطقه بصورت مجازی ارائه می شود ، ادامه داد. برای کاهش ترافیک ، مشترکان این شرکت می توانند برنامه “برق من” را روی تلفن های همراه خود ، 40 سرویس شرکت توزیع برق از راه دور نصب کنند. گرفتن.

30 درصد مشترکان برق همدان در طرح “برق هیوز” گنجانده شده اند

این مقام مسئول از اجرای برنامه “برق امید” در این منطقه خبر داد. با اجرای برنامه “برق” صورتحساب مشترکان کم مصرف استان همدان بصورت رایگان محاسبه می شود ، بنابراین مشترکان در تابستان ماهانه حداکثر 100 کیلووات ساعت در ماه دریافت می کنند. در زمستان ، اگر آنها هر ماه حداکثر 80 کیلووات ساعت برق مصرف کنند ، شامل این برنامه می شوند.

فریدونی با بیان اینکه هدف از برنامه برق کاهش 10 درصدی مصرف برق در بخش داخلی است ، یادآور شد. 35٪ از مصرف برق منطقه در بخش داخلی است که هدف آن کاهش 10 درصدی مصرف برق ، حفظ محیط زیست و … است.

وی خاطرنشان کرد: 618،000 مشترک برق خانگی در منطقه وجود دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اعلام کرد: 114 هزار نفر از 30 درصد مشترکان مشمول “طرح برق امید” شهری ، 67 هزار مشترک روستایی هستند.

فریدونی با بیان اینکه 60 هزار مشترک برق در منطقه در آستانه برنامه برق امید هستند ، خاطرنشان کرد: این مشتریان حدود 120 کیلووات تا 200 کیلووات ساعت مصرف می کنند که با کمی تأمل ، ممکن است با مدیریت مصرف در مصرف کم باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 8 درصد مشترکان برق در منطقه مصرف می شوند ، افزود: “50،000 مشتری پرمصرف در استان همدان وجود دارد که می توانند با برنامه ریزی مناسب ، حفظ الگوی مصرف و همچنین نصب صفحات خورشیدی در خانه ها ، در گروه مشتریان پرمصرف قرار بگیرند.” گرفتن

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشترکان پرمصرف 20٪ برق مصرفی منطقه را تشکیل می دهند. اگر این مشترکان از میزان مصرف خود کم نکنند ، صورتحساب ماهانه این مشترکان 16 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام: