علمی و پزشکی

روحانی برای بیمه دارو و درمان چه کرد؟

بدون شک دولت های یازدهم و دوازدهم توانستند تحولات مثبتی در سیستم مراقبت های بهداشتی کشور داشته باشند. وقايع و اصلاحاتي كه مي تواند بعنوان جراحي اصلي در حوزه سلامت كشور توصيف شود. بنابراین ، بیمه درمانی رایگان و زیربنای برنامه اصلاح بیمه درمانی و به دنبال آن بیمه اساسی اجباری به همراه تست ارزیابی جامع ، یکی از این تغییرات اساسی در سلامت کشور بود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، جراحی های مربوط به بدن سیستم مراقبت های بهداشتی مانند جراحی هنوز ادامه دارد ، اما در عین حال معضلی به نام کرونا پدید آمده است تا ادعاهای دقیقی راجع به دستاوردهای این تغییر بزرگ را آزمایش کند. البته در هفت سال گذشته ، سازمان بیمه سلامت نیز مشکلات و کاهش بسیاری را تجربه کرده است و سرانجام توانسته است بر این مشکلات غلبه کند.

تدبیر نزدیک به یک سال پس از به قدرت رسیدن دولت امید ، پس از شروع روند تأیید مکانیزه بیمه شدگان از طریق بانکهای اطلاعاتی سازمان ثبت احوال ، طرح پوشش بیمه نامه رایگان در سال 2014 آغاز شد. این طرح برای پوشش پنج میلیون نفر آغاز شد ، بودجه متناسب با این جمعیت بود ، اما پس از شروع برنامه ، 11 میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش بیمه درمانی رایگان قرار گرفتند که این موضوع به یک چالش تبدیل شد. بدهیهای سازمان بیمه درمانی را به مراکز طرف طرف قرارداد آغاز کنید. زیرا بودجه این سازمان به نسبت رشد جمعیت آماری بیمه گذاران تغییر نکرده است.

بیمه اجباری شروع ارزیابی جامع بیمه گذاران

برای جلوگیری از این مشکل ، زیرا طبق اعلام سازمان بیمه سلامت ، در حدود 6 تا 7 میلیون نفر هنوز بعد از فروش بیمه رایگان ، پوشش بیمه ای نداشته اند ، در 17 آگوست 2009 به درخواست مشترک وزارتخانه های بهداشت و درمان. آموزش پزشکی کشور و ایجاد همکاری ، کار و رفاه اجتماعی تأیید تأیید برنامه ریزی دولت و سازمان بودجه و براساس اصل ششم قانون برنامه ششم توسعه پنج ساله (ماده 70) آیین نامه اجرایی بیمه پایه اساسی بهداشت و درمان تصویب و ارزیابی در مقیاس بزرگ. درمانگران موظفند برای بیمه کردن خود به پیشخوان دولت مراجعه کنند.

یکی از اهداف این قطعنامه دستیابی به پوشش بیمه ای برای ایرانیان بود. از طرف دیگر ، اهدافی چون از بین بردن همپوشانی بیمه و کاهش هزینه ها را دنبال می کرد به گونه ای که اگر شخصی بتواند حق بیمه خود را بپردازد ، تحت پوشش بیمه های رایگان قرار نمی گیرد. در همین راستا ، آزمون جامع ارزیابی روشی بود که توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مورد استفاده قرار گرفت. او عرصه این خودرو را باز کرد. بر این اساس ، با روی کار آمدن وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی؛ متقاضیان بیمه سلامت از این وزارتخانه با درجه بالایی برخوردار بودند و از تصمیم درآمدی خود ابراز رضایت می کردند ؛ اگر در دهک اول درآمد اول یا سوم قرار داشتند ، تمام حق بیمه آنها توسط دولت پرداخت می شد. کسانی که 40٪ حداقل دستمزد را دریافت کرده بودند در 4 احمق درآمد بودند ، 50٪ حق بیمه را پرداخت می کردند و مابقی آن توسط دولت پرداخت می شد. اما افرادی که حقوق آنها بالاتر از حداقل دستمزد مصوب است 100٪ حق بیمه سرانه خود را پرداخت می کنند. این شاید مهمترین اقدام سازمان بیمه سلامت بین سالهای 1992 تا 1400 باشد.

همپوشانی و پوشش مشتری کمیته امداد را از بین ببرید

فعالیت دیگر این سازمان جلوگیری از ایجاد مسابقات جدید بیمه با وسایل مکانیکی ، از سال 1393 برای تعیین تکلیف مسابقات موجود از سال 1397 بود که برای جلوگیری از اتلاف هزینه ها انجام شد. دستور کار سازمان بیمه درمانی شامل پوشش بیمه ای برای اقشار کم درآمد ، بیمه زندانیان و خانواده های آنها ، بیمه نامه بیمه مددجویان امام خمینی (ره) از سال 1388 و آغاز پوشش بیمه برای اتباع بیگانه بود.

انتقال از سیستم های مبتنی بر کاغذ به برنامه های الکترونیکی الکترونیکی یکی از چالش های سالهای اداری ، بویژه سیستم پزشکی کشور است. این مسئله از یک سو به بسترهای کافی نیاز دارد و از طرف دیگر نیاز به ایجاد فرهنگ در بین مردم دارد. در طی این سالها ، بیمه درمانی توانسته است صلاحیت بیمه گذاران را در مراکز بهداشت عمومی ارزیابی کند ، اطلاعات مربوط به بیمه شدگان را برای ارائه خدمات بصورت الکترونیکی ، انجام یک ارزیابی در مقیاس بزرگ ، حذف همپوشانی سازمان بیمه درمانی با سایر شرکتهای بزرگ بیمه ، تکمیل کنترل مکانیزه شده بیمه کند درخواست تأیید هویت و ثبت نام آنلاین و بدون پوشش بیمه

استفاده از نوت بوک های کاغذ را کاهش دهید

برداشتن جزوه های کاغذی یا کاهش استفاده از جزوات از طریق یک سرویس صالح از مهمترین اقدامات این سازمان است. خدمات صلاحیت درمانی آنلاین امکان حذف یا کاهش دفترچه بیمه را در فرآیند ارائه خدمات در مراکز پزشکی با تهیه آنلاین و هویت شخص بیمه شده از بانکهای اطلاعاتی شرکتهای بیمه فراهم می کند ، که با کد ملی انجام می شود. این سرویس را می توان از طریق سیستم عامل های مختلفی مانند وب سایت ، برنامه تلفن همراه یا نرم افزار بیمارستان برای تأیید کنترلر کنترل بیمه خدمات بیمارستانی ارائه داد. در این سیستم بصورت الکترونیکی و فوری می توان اطلاعات و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان در مراکز مختلف پزشکی را بهبود بخشید که باعث بهبود کارایی ، بهره وری ، کنترل و نظارت ، مدیریت بیمار و پرداخت و دریافت و دریافت و از نتیجه کلی شفافیت خدمات درمانی می شود.

کپی کردن آنلاین

از طرف دیگر ، نسخه الکترونیکی از جمله توضیحات حق چاپ ، نسخه و تأیید آنلاین ، موضوع مهمی است که شرکت بیمه سلامت با استفاده از توان بخش خصوصی ، نسخه الکترونیکی سیستم مبتنی بر خدمات را به عنوان پایلوت در استان کرمان تولید کرد. پس از آن ، از ابتدای سال 1398 ، قصد دارد تا پایان سال 1398 ، 30٪ از شهرهای کشور با عمق 50٪ دفاتر طرف قرارداد را تأسیس کند ، یک صد در صد از تجهیزات سرپایی تا سال 1400. در حال حاضر زیرساخت عملیاتی برای این موضوع در کلیه امکانات تشخیصی و پزشکی طرف متعاهد ارائه شده است. در این سیستم وظیفه تجویز و پیچ خوردن انجام می شود و در ابتدای تولید ، مدیریت خدمات با جلوگیری از خدمات ، فراتر از استانداردهای تعیین شده اداره می شود. تمام این عملیات توسط برنامه موبایل ساخته شده است و برای کپی کردن و پیچ کردن مورد استفاده قرار می گیرد.

نگه داشتن سوابق بیمارستانی بیمارستانها و مراکز درمانی به خودی خود یک مشکل بزرگ است ، زیرا اکثر اسناد روی کاغذ ایمن هستند. در همین راستا ، سامانه توسعه اسناد بستری الکترونیکی در بیمارستان اصفهان به عنوان پایلوت در استان اصفهان توسط سازمان بیمه سلامت تهیه و اجرا شد. پس از اجرای آن ، از ابتدای سال 1398 ، برنامه ریزی برای استقرار در کلیه مناطق کشور انجام شد. با استفاده از این سیستم ، روند کاغذهای بیمارستانی برای برنامه ریزی از مرحله کاغذبازی تا مرحله پردازش ، که حدود 3 ماه طول کشید ، کمتر از 20 روز طول کشید. در همین حال ، بیمه درمانی از کاهش 85 درصدی مصرف کاغذ با استفاده از این سیستم خبر داد. همچنین بانک اطلاعات آنلاین بیمه خدمات درمانی کشور در سال 1998 برای روشن کردن صفحه خدمات الکترونیکی در سازمان برای مدیریت منابع و هزینه ها ، بهبود کیفیت خدمات و توسعه پوشش بیمه راه اندازی شد.

ترتیبات بیمه Corona

این در حالی است که در ماه های منتهی به پایان دولت ، کورون ویروس طاعون بود که به حوزه پزشکی کشور رسید. ويروسي كه وضعيت آن غيرقابل پيش بيني بود و نياز به اقدامات ويژه براي مبارزه با آن داشت.

ارزیابی گسترده متقاضیان بیمه رایگان تحت پایگاه بهزیستی ایران در شرایط عادی به 30 روز زمان نیاز دارد ، در حالی که برخی از مدت بستری در بیمارستان عروق کرونا حتی در اوایل دوره ارزیابی طولانی مدت ، حدود 6 تا 14 روز بود. در نتیجه مدت انتظار به بیمار آسیب رساند ، از طرفی بیمار قبل از بیماری بیمه نشده بود ، بنابراین باید بین شرایط ویژه کشور مقررات بیمه نامه و خط قرمز و بیمه درمانی انتخابی صورت می گرفت تا اقدامات ویژه ای در جهت کاهش بیمار انجام شود. و به همت وزارت رفاه ، وی این دوره را یک روز تمدید کرد ، به همین منظور برای این منظور ، به هر کس که در بستر بیمارستان تشخیص داده شده با کرونا تشخیص داده شود ، در بستر بیمارستان تحت مراقبت های پزشکی قانونی و فوری قرار گرفتند. در نتیجه ، از زمان آغاز ازدواج حدود 48000 نفر در مقابل این سیاست بیمه شده اند.

هزینه تشخیص تاج و درمان و رفع برخی محدودیت ها

از طرف دیگر ، پوشش داروهای مورد استفاده در این بیماری ، علاوه بر ارائه خدمات مورد نیاز برای بحث و گفتگو در مورد تشخیص با غلبه کرونا تحت پوشش بیمه ، از جمله خدماتی مانند سی تی اسکن و PCR ، CBC ، ICU و وسایل ممکن است این در حالی بود که سازمانی قادر به پرداخت 90٪ از هزینه های داخل بیمارستان و 70٪ از هزینه های آزمایشگاه سرپایی بود که بیشتر آنها در بخش دولتی بود.

حذف برخی از دستورالعمل ها برای خدمات تشخیصی و رفع محدودیت در عملکرد آنها ، گام مهم دیگری در بیمه درمانی همه گیر کرونا بود. به عنوان مثال ، در موارد عادی ، دوره سی تی اسکن 180 روز است ، اما نیاز به ارائه این خدمات به بیمار کرون این محدودیت ها را برطرف می کند. ارائه مراقبت از منزل به هیئت مدیره بیمه عالی با هزینه ای بسیار کمتر از بیماری قلب و عروق قلب و پیشنهاد خدمات بیمه منزل برای بیماران نیازمند مراقبت های IT طبق دستورالعمل ها و استانداردهای خدمات. این یک سازمان بود. از مزایای این کار می توان به کاهش هزینه های بستری ، بسترهای خالی ICU ، افزایش ظرفیت بستری در بیمارستان به دلیل بیماری بالای عروق کرونا قلب ، اسکورت بیمار ، و اثربخشی منطقه و خانواده در سرعت بهبودی اشاره کرد. .. به نقل از

تمدید کارت بیمه با کارت سفید ، اما دو بار منقضی شده است ، تا 20 ژوئن سال جاری ، راه اندازی نسخه الکترونیکی در 235 شهر کوچک در عمق 50٪ از سال قبل ، با هدف داشتن یک خلبان اجتماعی در شهرهای کوچک ، پشتیبانی از پناهندگان ، اختصاص توسط ارزیابی اجباری تصویب تصویب قانون ملی از ابتدای تیرماه که دیگر نیازی به بررسی دفترچه بیمه برای اعتبار ندارد یا خیر ، تصمیم بر این شد که این شخص توسط بیمه خدمات درمانی بیمه شده باشد ، با بیمه های دیگر همخوانی ندارد. ، برداشتن دفترچه کاغذی از بخش سرپایی از ابتدای مرداد امسال نیز یکی از اقدامات مهم این سازمان در بیماری همه گیر Covid 19 است.

هر کشوری که بتواند نسخه الکترونیکی و نسخه های الکترونیکی را راه اندازی کند ، می تواند جزوه بیمه کاغذ ارائه شده با انگیزه موفقیت این برنامه را پس بگیرد ، اما مناطقی که در حال حاضر واجد شرایط هستند اگر پروژه کامل نشده باشد ، ملزم به انجام آن هستند. او همچنین باید همزمان کاغذ را به صورت الکترونیکی کپی کند.

ایجاد سیستم الکترونیکی سوابق بیمارستانی برای کلیه بیمارستانهای کشور (به جز 20 بیمارستان) ، استفاده از سیستم گل سرخ ، تجدید نسخه یا پروتکل داروهای تجویزی از دیگر ابزارهای بیمه درمانی در صورت بروز بحران کرونا است. در موارد عادی ، پروتکل ویژه ای برای دریافت این داروها وجود دارد ، بیمار باید هر 3 ماه یک بار بررسی کند تا بهبود بیماری ، استفاده یا عدم استفاده از داروها ، اثربخشی داروهایی مانند داروهای شیمی درمانی را بررسی کند ، اما در صورت بروز شیوع. Corona این قوانین آسانتر شده است به طوری که بیماران نیازی به مراجعه به پزشک ندارند.

بیمه درمانی با اعمال سوابق بهداشتی به کارکنان خود در سراسر کشور ، با استفاده از تجهیزات محافظتی از قبیل ماسک ، کنترل گرما ، اسپری و غیره ، مراقبت های لازم را انجام داده است ، اما متأسفانه سه مدیر – یکی از کارشناسان این مجموعه – جان خود را از دست داده اند. کم شده:

1666 سیستم و “خدمات از راه دور”

فعال سازی سیستم پاسخگویی 1666 برای پاسخ به سؤالات عروق کرونا افراد ، اضافه کردن 130 خط جدید به سیستم پاسخگویی 1666 در ابتدای بیماری های قلبی عروقی در کشور و 30 پرستار متخصص و استخدام 10 پزشک عمومی برای تشکیل تیم پزشکان بیماری های عفونی و ریوی ارائه اطلاعات به روز در مورد مراجعه به افراد بهتر راهنمائی ، نظارت نامرئی رویکرد متخصصان در پاسخگویی ، راه اندازی بخش سؤال و پاسخ در وب سایت بیمه خدمات درمانی ، ارسال 120 میلیون پیامک به متولیان امر از جمله معرفی تلویزیون و فضای مجازی برای پرداختن به مشکلات بهداشت روان ، که مردم وقت آزاد خود را سپری می کنند در Corona کاشت. چگونه می توان سیاست # خانه_پایان را مدیریت کرد؟ وزارت بهداشت پیشنهاد کرده است از مشکلات موجود در کشور راه اندازی و استفاده کند تا مشکل داروی دورا حل شود ، زیرا نسخه الکترونیکی اجرای Telemicine و مخابرات و همچنین راه اندازی پاییز را برای مشکلات احتمالی تضمین می کند. این یکی از اقدامات بیمه درمانی علیه کورونا بود.

در شرايطي كه درآمد بيمارستان به علت بيماري قلبي كرونر پس از كاهش كارورزي در انتخابات كاهش مي يابد ، ضمانت 90٪ بيمارستان ها و پزشكان به علت خدمات ارجاع ، و يك پزشك خانواده يك بيمه مهم بيمه در بحران عروق كرونر است. . با وجود افزایش هزینه در بخش های مراقبت ویژه ، بخش های آزمایشگاهی و آزمایشگاهی ATS به دلیل تعطیلی سایر بخش های بیمارستان ، شاهد کاهش مراجعه ها بودیم ، به دنبال آن افت 40 درصدی درآمد در مارس 2017 تقریباً در حدود 50٪ در آوریل 2016 برای جبران این سؤال 90 برای جلوگیری از افزایش قیمت خدمات سازمان بیمه درمانی ، خرید تضمینی 90٪ با ارائه خدمات از طریق سیستم ارجاع و از طریق پزشک خانواده با در نظر گرفتن فعالیت 1200 مرکز 16 و 24 ساعته پزشکی مشروط است. علاوه بر اقدامات انجام شده ، تاکنون 110 هزار بیمه گذار برای بیماری عروق کرونا قلب تحت درمان قرار گرفته اند.

انتهای پیام: