استان ها

رشد ۳۲۹ درصدی بودجه سال آینده شهرداری آستارا

سرگرمی برای همه/گیلان شهردار آستارا با بیان اینکه بودجه سال آینده شهرداری آستارا ۳۲۹ درصد رشد داشته است، گفت: این بودجه صرف امور عمرانی و آبادانی شهر آستارا خواهد شد.

لایحه بودجه ۱۹۱ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری آستارا از سوی میثم الوان پور، شهردار این شهر مرزی برای تصویب به شورای اسلامی شهر رفت.

میثم الوان پور امروز در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری آستارا در محل ساختمان شورای اسلامی شهر آستارا، اظهار کرد: ۱۹۱ میلیارد تومان بودجه برای سال آینده شهرداری آستارا پیش بینی شده است که نسبت به بودجه سال جاری ۳۲۹ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری آستارا براساس پیش‌بینی منابع درآمدی، هزینه‌ها و تحقق بودجه به شورای اسلامی شهر تقدیم شده است، افزود: بودجه سال جاری شهرداری آستارا ۵۸ میلیارد تومان بود که تاکنون صد درصد بودجه محقق شده است و امیدواریم تا پایان سال وصولی داشته و شاهد افزایش درآمد شهرداری آستارا باشیم.

شهردار آستارا با تاکید بر اینکه آسفالت معابر شهری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و افزایش المان های سطح شهر در اولویت برنامه‌های شهرداری در بودجه عمرانی ۱۴۰۲ است، گفت: این بودجه صرف امور عمرانی و آبادانی شهر آستارا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و تلاش در راستای رفاه حال شهروندان از جمله دغدغه های شهرداری و  اعضای شورای اسلامی شهر آستارا است، ادامه داد: هدف نهایی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، خدمت رسانی صادقانه با محور قرار دادن جلب رضایت مردم است.

الوان پور با بیان اینکه آستارا جزو چهار شهر گردشگر پذیر استان گیلان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: آستارا به لحاظ موقعیت مرزی خود همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و به همین جهت خدمات رسانی در این شهر مرزی نیز باید بر اساس امکانات روز پیش رود.

شهردار آستارا درخصوص عدم افتتاح پمپ بنزین شهر آستارا، تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم آستارا نیاز مبرمی به جایگاه پمپ بنزین در سطح شهر دارند، ضرورت دارد که مسئول این جایگاه سوخت هرچه سریعتر موارد مورد نیاز در این جایگاه را آماده و موارد قانونی لازم را رعایت کند.

وی اظهار کرد: جایگاه سوخت اشجع مجوزهای لازم برای صدور پایان کار را دریافت نکرده است و با توجه به اینکه حفظ امنیت جانی و مالی شهروندان در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا قرار دارد، این جایگاه تا اطلاع ثانوی و تا کسب مجوزهای لازم بازگشایی نخواهد شد.

انتهای پیام