عمومی

دیشب در برخی شهر‌های خوزستان چه گذشت؟

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،

شب گذشته در شهر ایذه عده ای برای ابراز نارضایتی از مشکلات خیابان جمع شدند و برخی فرصت طلبان با شعارهای مخرب با پلیس درگیر شدند. بر اساس برخی گزارش ها ، در ناآرامی های شب گذشته ایذه یک نفر کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.
سرپرست فرمانداری ایذه حسن نبوتی با اشاره به اعتراض شب گذشته شهروندان گفت: “روز گذشته برخی از شهروندان از کمبود آب در شهر شکایت کردند و خواستار حل این مشکل شدند.”

پس از این تجمع ، مأموران اجرای قانون که با نهایت آرامش از محل بازدید کردند ، برای صحبت با جسارت با این شهروندان ، درخواست استراحت کردند ، اما برخی از افراد ناشناس برای غلبه بر شعارهای ساختاری ، برای ایجاد تشنج در جمعیت شرکت کردند.
در شهر سوسنگرد نیز تجمعاتی برگزار شد ، جایی که معترضین خواستار حل و فصل وضعیت آب از سوی مقامات شدند ، اما توسط برخی از افراد مختل شد.
اما شب گذشته در کوچه ماهشهر طالقان ، افراد مسلح مستقیم به سمت مردم و پلیس تیراندازی کردند. متأسفانه شب گذشته در جریان آشوب در کوچه ماهشهر طالقان ، یکی از نیروهای امنیتی به ضرب گلوله کشته و دیگری محافظت شد فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: “دو افسر گروه نجات پلیس از پشت بام یکی از خانه ها مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.”