استان ها

ملی حفاری خوزستان 1 – 4 پالایش نفت آبادان /طوفان 5 دقیقه ایی آبادانی ها و فتح دربی خوزستان

هفته اول سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور؛

رزمایش ملی خوزستان 1-4 پالایشگاه آبادان / طوفان 5 دقیقه ای آبادان و پیروزی دربی خوزستان

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در دیداری خارج از خانه در اهواز موفق شد با نتیجه 4 بر یک تیم ملی حفاری خوزستان را شکست دهد و فاتح دربی خوزستان شود.

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه: راه افتادن کمترهفته اول سوپرلیگ فوتسال بانوان کشور امروز در اهواز بین تیم های ملی حفاری خوزستان و پالایش نفت آبادان برگزار شد تا خوزستانی شود.

این نتیجه زمانی حاصل شد که آبادانی ها در اوایل بازی و در دقیقه 4 با گل سحر پاپی دروازه خود را باز شده دیدند اما 9 دقیقه بعد فرشت خسروی از پریوش خلیلی گلزنی کرد و بازی با تساوی به پایان رسید. هر دو تیم 45 دقیقه ابتدایی را با یک نتیجه به پایان رساندند.

طلای پوشان نفت نیمه دوم را تهاجمی و سریع آغاز کرد و توانست در عرض پنج دقیقه سه بار دروازه حریف را باز کند.

بر این اساس سهیلا مالملی در دقیقه 22 با پاس فاطمه رحمتی گل دوم نفتی را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد فاطمه رحمتی در دقیقه 24 با پاس گل پریوش خلیلی گل سوم برزیلی ها را به ثمر رساند و 3 دقیقه بعد راحله رفیعی با پاس گل فهیمه زارعی در دقیقه 27 گل چهارم نفتی ها را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان پریسا امامی زاده به پایان رسید و دربی خوزستان به برتری تیم پالایش نفت رسید.

بر این اساس، با توجه به اینکه پس از دیدارهای رفت و برگشت، هر تیم یک بازی دیگر مقابل حریفان برگزار می کند و میزبانی آن مسابقه نیز برگرفته از نتیجه رقابت مستقیم دو تیم است، این نتیجه برای آبادانی ها بسیار ارزشمند تلقی می شود.

انتهای پیام/

آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه 0: رای دادن به و 0: رای مخالف