اجتماعی

دولت سیزدهم پیگیر پیشرفت های حاصل از توسعه مناطق روستایی

وزیر امور داخلی در پیام خود با بیان اینکه این روستا مرکز تولید و اشتغال جمهوری است ، گفت:

به گزارش سرگرمی برای همه ، متن پیام احمد وحیدی وزیر کشور به مناسبت روز عشایر در روستا منتشر شده است:

“رونق مناطق روستایی ، به عنوان تبلوری از زندگی اجتماعی و اقتصادی جامعه ، مدتهاست که نقش مهمی در توسعه پایدار روستایی و توسعه ملی کشور ایفا کرده است. در نتیجه ، قدرت و موقعیت روستاها به عنوان مراکز ارزشمند تولید و ایجاد ثروت. ، منجر به نقش آنها در سیاست شد و در سالهای اخیر برنامه های توسعه ملی را برجسته تر کرد.

توسعه و آبادانی روستایی همواره یکی از دغدغه های اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی – برای نیل به نیاز به توسعه روستایی ، توجه به روستاها ، ترویج کشاورزی و فعالیتهای مرتبط و همچنین حل مشکلات و چالش ها این منطقه امکان پذیر است. این امر به ویژه در سالی امکان پذیر است که رهبر معظم انقلاب (خدا رحمتش کند و رحمتش کند) عاقلانه آن را “تولید ، حمایت و موانع” نامید ، دهقانان گران قیمت و عشایر نقش مهمی در اجرای این شعار دارند رشد کشور عزیزمان …

در همین حال ، اعضای شوراهای اسلامی روستایی و روستاییان نقش مهمی در تبلور سیستم مردم سالاری دینی ، شامل مشارکت روستاییان و جوامع محلی در تصمیم گیری ، تصمیم گیری ، برنامه ریزی و برنامه ریزی دارند. سرنوشت آنها علاوه بر این ، دهیاران کشور به عنوان مدیران ارشد روستایی در سال های اخیر گام های زیادی در جهت توسعه و رونق آبادی های روستایی برداشته اند و نقش مهمی در ارتقای کیفیت آن شهرک ها داشته اند. در حقیقت ، به لطف خدا و موفقیت ، و وحدت ملی و همبستگی ، خدا را شکر ، پیشرفت قابل توجهی در توسعه مناطق روستایی صورت گرفته است ، و تلاش هایی توسط دولت سیزدهم برای پیگیری این موضوع با قدرت مضاعف انجام می شود. رویکرد جدید.

امیدواریم در سالهای آینده با برنامه ریزی قانونی لازم ، رفع شکاف های موجود ، تقویت آموزش روستاییان عزیز ، تقویت ، اقدامات مناسب انجام شود ، روستا و روستاییان شایسته آن هستند ، شاهد توسعه فزاینده ای خواهیم بود. روستاهای کشور

“من روز عشایر روستا را گرامی می دارم ، از خداوند متعال موفقیت ، خدمت ، سربلندی من برای روستاییان عزیز و سخت کوش و عشایر غیور و زحمتکش کشورمان افتخار آرزو می کنم.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور داخله ، 6 اکتبر در تقویم ملی به عنوان روز عشایر روستاها مشخص شده است.

انتهای پیام: