اجتماعی

دشمن به دنبال اختلاف و راه‌اندازی خط برادرکشی است

سرگرمی برای همه/ گلستان در حادثه گنبد قاووس مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان هدف دشمن در حرم رضوی تفکیک بین شیعه و سنی است; , بریتانیا و اسرائیل تبدیل ذهن خود را به مقاومت یاد بگیرید.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدا در حرم مطهر رضوی حمله تروریستی به دانش آموزان در ماه مبارک رمضان را محکوم کرد. قرآن کریم ویژگی های انسان را تقسیم می کند. دسته سومی بین دو طرف وجود ندارد، ماه رمضان.

اسلام واقعی اسلام ترس، ذلت، انزوا نیست

وی گفت: پیوند ناگسستنی ای که بین عمامه های واقعی، عدالت خواهان، متکلمان، فدائیان، زاهدان «اسلام حقیقی» برقرار شده بود، هیچ گاه باعث قطع ارتباط با خون نشده بود، بنابراین اجر آنها شهادت است. . شهدای روحانی نشان دادند که اسلام واقعی اسلام مبارزه، دشمنی، دشمنی، شجاعت، حماسه، جهاد، مقاومت، خدمت است که اسلام انفعال، ترس، انزوا، سکوت، ذلت، ظلم و ستم نیست. ، ذلت و ذلت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ریخته شدن خون علمای مجاهد در حرم مسجد کوفه، در گودال قتلگاه، در صحرای شلمچه، در حلب، همدان، خاش و در حرم مطهر رضوی خبر داد. آمریکای لاتین فقط یک پیام دارد. اسلام فقط یک است – اسلام ناب محمدی است، وقتی در کنار عمامه های آمریکایی، انگلیسی، پاریسی قرار می گیرند که غبار روی آن ننشسته است، هرگز مورد نفرت دشمن قرار نگرفته اند. هیچ کس دیگری این خط را نمی گیرد. این برای ما روشن می کند که اسلام ناب تنها اسلام مبارزه و مقاومت و خدمت و جهاد است.

گرزین با اشاره به اینکه شهید دارایی و اصلان در راه جهاد در خدمت به مردم جان خود را از دست داد، گفت: مشهد مقدس: به این ترتیب شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان را به رسمیت نمی شناخت.

تنها مشکل، ذلت اسلام ناب محمدی است

وی یادآور شد: «عمامه های پاریسی» انگلیسی، آمریکایی و نبردن خون مجاهدان از محراب کوفه به حرم رضوی نشان می دهد که تنها وظیفه دشمن تحقیر و آسیب رساندن به اسلام انقلابی – اسلام ناب محمدی (ص) است. دشمن او فقط به دنبال براندازی اسلام جهادی-انقلابی است، بنابراین شیعه و سنی را هدف قرار می دهد، بین آنها تفرقه، نفاق، نفرت ایجاد می کند، می خواهد مردم بی گناه را بکشد، خون آنها را بر سر مسلمانان دیگر بریزد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن با زیر سوال بردن کشتار مظلوم شیعه توسط اهل سنت و کشتار مظلوم اهل سنت توسط شیعیان در صدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان است. صحنه های. ” فراموش نمی کنیم، کاملاً مشخص است که چه کسانی در پشت صحنه این حوادث هستند، برخی نهضت اسلامی را رهبری کردند، بیداری به عنوان یک جریان استکباری علیه نسل کشی شیعه و سنی.

گرزین با اشاره به اینکه چه دست هایی پشت این «جریان استکباری» آلوده، مسموم، مرموز، تکفیری، وهابی است، افزود: خطاب به رژیم صهیونیستی.» آنها از این رژیم غاصب حمایت می کنند، از آنها سلاح می خرند و در عین حال از جریان های تکفیری حمایت می کنند.

وی تاکید کرد. تحریف چهره اسلام به عنوان شخصیتی خشن، افراطی- تروریست، تخریب زیرساخت های کشورهای اسلامی، تضعیف قدرت کشورهای اسلامی، کشتار نخبگان آن کشورها، تبدیل معادله مقاومت به معادله تکفیر. عجیب نیست که این سلاح از جنبش های تکفیری داعش حمایت می کند، کاملاً واضح است که این خط توسط کشورهای استکباری استعمارگر هدایت می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از کشته شدن دو دانشجوی جهادگر انقلابی تا دو روز دیگر در حرم رضوی در گنبد کاووس که دو دانشجوی اهل سنت در اثر اشغال شیعیان و همچنین مجاهدان اهل سنت به طرز فجیعی کشته شدند، خبر داد. شروع خط برادرکشی با یکدیگر، انحراف مبارزه با ظلم، کفر و کثرت گرایی، علیه آمریکا، انگلیس، اسرائیل، تبدیل افکار آنها به جبهه مقاومت.

گرزین خاطرنشان کرد. دشمن روحانیونی را که در مناطق شورشی مشهد مقدس در حرم رضوی به مردم خدمت می کردند به هلاکت رساند. مناطقی که دشمن از طریق وهابی ها سرمایه گذاری های کلان می کند تا آن را به پناهگاه وهابیت و شورش ها تبدیل کند.

انتهای پیام: