اجتماعی

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت

سرگرمی برای همه / کرمانشاه مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه در مورد جزئیات حادثه معدن گیلان الغریب توضیح داد و گفت: “دو نفر از مجروحان ، که در شرایط بحرانی قرار داشتند ، به بیمارستانهای کرمانشاه منتقل شدند.”

البلائی در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، با اشاره به حادثه ای که در یکی از معادن روستای گیلانغرب در دهستان سیریتان در بخش مرکزی این شهر رخ داد ، اظهار داشت: این حادثه امروز جمعه (جمعه ، چهارم ژوئیه) حوالی ساعت 1 بعدازظهر اتفاق افتاد.

او ادامه داد. “در جریان این سانحه که یا سقوط مین بود یا انفجار گاز (به احتمال زیاد) ، در این حادثه هفت کارگر و کارگر زخمی شدند. هلال احمر آنها را با تمام تجهیزات و امکانات خود از جمله آمبولانس مجهز به اکسیژن نجات داد. آنها برای کار آمدند اما متأسفانه یکی از آنها در این سانحه جان باخت.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه با اشاره به انتقال 6 مصدوم به بیمارستانهای کسر شیرین و گیلانغرب ، یادآور شد. “متأسفانه وضعیت دو نفر از این افراد جدی گزارش شده است.”

وی افزود: وی به دستور استاندار مبنی بر انتقال دو نفر به بیمارستان های کرمانشاه اشاره کرد. “یکی از زخمی ها توسط هلیکوپتر هلال احمر به كسر شیرین منتقل شد و دیگری با هلیكوپتر هوایی از بیمارستان گیلانغرب به بیمارستان 520 ارتش كرمانشاه زخمی شد.” مجروحان به بیمارستانهای کسر شیرین و گیلان غریب منتقل شدند.

او بیان کرد. “این حادثه در کمترین زمان ممکن مدیریت شد و کلیه ادارات مربوطه مشغول به کار بودند.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از بررسی علل تصادف در این معدن توسط رئیس سازمان سمات استان کرمانشاه ، معاون وزیر معادن و گروه خبره خبر داد که به منطقه اعزام شدند و افزود: این تصادف در اثر مین یا نشت گاز ایجاد شده است.

انتهای پیام