عمومی

دروغگو دیگری نیز استقلال را برای کار تعیین کرد

هر از گاهی از کلمه “میلیون مهاجر” برای توصیف چیزهایی در پرسپولیس و استقلال استفاده می شود که به نظر می رسد دقیق ترین آنهاست. با یک سیستم منابع رایگان و ورزش ، پرسپولیس و استقلال با استفاده از وسایل محبوب مانند گرفتن پخش تلویزیونی رایگان ، فروش بلیط در بازارها ، تبلیغات طبیعت ، فروش لباس ، رستوران ها ، مشاغل انرژی و غیره قادر به کسب درآمد هستند. بسیاری ، اما تقریبا همه این منافذ. این یک مانع است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، آقای رسول بهروش روزنامه نگار در این روزنامه دانستن وی نوشت: “آغاز احمد سعادتمند به عنوان معاون دوم رئیس جمهور استقلال واقعا طلا است”. وی با تکیه بر قول های گل دشت و خیلی موارد دیگر ، وی در بخش اول گفت که بخش هایی از انتقام دیابات و انتقام میلیچ توسط یک رقیب پرداخت شده است. با این حال ، هر دو بازیکن این ادعا را تکذیب کردند و بعدا مشخص شد که اسنادی که آنها برای پرونده ارسال کرده اند جعلی و جعلی بوده است! مایلیچ گفت: “هرکسی که این حرف را در کرواسی می گوید عصبانی است.” فکرش را بکنید! “چند ماه است که هیچ پرداختی از یک کشور خارجی دریافت نکردید و این وعده را شنیدید؟ در پایان ، آنها از شما مثل این استفاده می کنند ؛ آنها شما را خرد می کنند ؛ شما چه احساسی خواهید داشت؟”

پس از کشف این فاجعه بزرگ ، یک هوادار دست و پا پیش از این حساب سرور جباروف استقلال را راه اندازی کرده بود ، به طوری که او مجبور شد 130 هزار دلار به حساب این بازیکن ازبک پرتاب کند ، اما او فقط 13 دلار ریخت و گفت که می خواهد آن را تسویه کند! در عوض ، یک حرکت بد در فوتبال ایران به قدری عمیق و تهدیدآمیز است که یک نفر می تواند باشگاه خوبی مثل استقلال را سرگرم کننده و خنده مضاعف بسازد و نام خود را بر سر زبان ها بگذارد. این ممکن است پایان راه نباشد و طی چند ماه پس از ایجاد مدیرعامل جدید ، علاقه مندان دست خوش شانس خود را برای دستیابی به نوآوری امتحان کنند.

هر از گاهی از کلمه “میلیون مهاجر” برای توصیف چیزهایی در پرسپولیس و استقلال استفاده می شود که به نظر می رسد دقیق ترین آنهاست. با یک سیستم منابع رایگان و ورزش ، پرسپولیس و استقلال با استفاده از وسایل محبوب مانند گرفتن پخش تلویزیونی رایگان ، فروش بلیط در بازارها ، تبلیغات طبیعت ، فروش لباس ، رستوران ها ، مشاغل انرژی و غیره قادر به کسب درآمد هستند. بسیاری ، اما تقریبا همه این منافذ. این یک مانع است. بسیاری از ترجیحات شخصی این دو مدیر ناقص هستند و دیگر در این بحران ثروت ایجاد نخواهند کرد و در آخر چاره ای نیست جز پرسیدن با گردن خم. در این میان ، گاهی اوقات شماره حساب اعلام می شود تا هواداران بتوانند به طور مستقیم کمک کنند و بعضی اوقات چهره های سنگین اتحادیه اعتباری کمک می شود. این شکل دوم ، که بسیار رایج است ، متأسفانه انواع و اقسام ظلم ، شکنجه ، تحقیر ، دروغگویی و بازی را باز می کند و این گروه را برده سایر بازرگانان یا تازه کارها می کند.

در این بین ، پرسپولیس از دو گروه مختلف وام دهنده ، از هواداران ویژه گرفته تا یحیی گل محمدی و استوکس دچار دردسرهای زیادی می شود. در گذشته ، سفیدپوستان در حمایت از حسین هدایتی و پیروی از آنها آزار و اذیت شدید متحمل شدند و در نتیجه محاکمه و دستگیری آبربانک آسیب های جدی متحمل شدند. حتی حالا استقلال در بازی های هوادار به شوخی تبدیل شده است ، در حالی که سعادتمند هفته گذشته در مورد صلاحیت هواداران خوب صحبت کرد و گفت: “من یک یا دو میلیارد تومان از تمام نقاط قوت او مسئولیت استقلال را ندارم.” بزرگی حق برای حفظ اکنون چقدر است ، استاد؟

تا زمانی که هیچ توانایی درآمدزایی در باشگاههای ما وجود نداشته باشد و مدیران پرسپولیس و استقلال ساده ترین ، “التماس” راه حل مشکلات را انتخاب کنند ، این اتفاق دوباره رخ خواهد داد. به قول شاعر ماهر:

دست حریص کسانی که در ملاء عام می خوابند طولانی است

“هنگام عبور نمایه خود ، این پل بسته است.”

انتهای پیام