علمی و پزشکی

درمان آلرژی به بادام زمینی با خمیر دندان!

میلیون ها نفر در سراسر دنیا به بادام زمینی حساسیت دارند و مصرف این غذاها می تواند باعث ایجاد حساسیت در این افراد شود. گاهی اوقات افراد چنان به این الکل حساسیت دارند که مصرف آن می تواند باعث ایجاد آلرژی شدید و تهدید کننده زندگی شود.

به گزارش سرگرمی برای همه و به نقل از IAبرای مقابله با چنین واکنشهای حساسیتی شدید به بادام زمینی ، تیمی از محققان شرکت پزشکی پزشکی آمریکایی Intrommune Therapyics اخیراً آزمایشهای آزمایشی خمیردندان را که روی گروه کوچکی از افراد آلرژی به بادام زمینی انجام داده اند ، آغاز کردند.

محققان امیدوارند که افرادی که آلرژی غذایی دارند ، محافظت طبیعی در برابر تأثیر مواد حساسیت زای با دوز کم پیدا کنند. به گفته محققان ، استفاده از این خمیردندان به بخشی از برنامه روزمره بزرگسالان کودکان مبتلا به آلرژی به بادام زمینی تبدیل شده است ، و ما امیدواریم که مفید واقع شود و به یک روش درمانی آسان تر از روش های فعلی تبدیل شود.

ایمونوتراپی خوراکی یکی از روش های درمانی فعلی برای آلرژی های غذایی است که در آن افراد مجبورند روزانه مقادیر خاصی را با هم ترکیب کنند تا از دوزهای خاصی از ماده حساسیت زا استفاده کنند که این امر گاهی اوقات می تواند واکنش های آلرژیک نسبتاً شدیدی در افراد ایجاد کند. ایجاد کردن:

روش درمانی متداول دیگر برای این شرایط “ایمونوتراپی زیر زبانی” نام دارد که روش بهتری نسبت به ایمونوتراپی خوراکی است که در آن میکرو دوزهای آلرژن به صورت قطره در زیر زبان قرار می گیرد. با این حال ، محققان در این مطالعه معتقدند که این روش بسیار کارآمد نیست زیرا بهترین سلولهای ایمنی برای ایجاد چنین مواد آلرژی زا در گونه های ما زیر زبان نیستند ، بنابراین استفاده از خمیر دندان با مواد حساسیت زا / آلرژن سریعتر از سلول های ایمنی آسان تر است. گونه های ما را هدف قرار می دهد.

با این حال ، باید توجه داشت که چنین درمانی ممکن است دارای اشکالاتی نیز باشد ، به عنوان مثال ، هنگامی که لثه بیمار پس از کشیدن دندان یا کار دندان ملتهب یا زخم می شود ، مواد آلرژی زا ممکن است مستقیماً وارد جریان خون شوند و باعث واکنش های شدید آلرژیک شوند.

محققان گفتند که آنها برای شروع آزمایش از سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید دریافت کرده اند ، بنابراین باید دید آیا این روش درمانی در آینده مثر است یا خیر.

انتهای پیام: