استان ها

درخشش خبرنگار سرگرمی برای همه در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه سنندج، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر کردستان با حضور استاندار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیران کل، مدیران روابط عمومی و خبرنگاران کشوری و مدیران رسانه برگزار شد. تالار پیامبر اعظم.

در این جشنواره در بخش ویژه یاسین الشریعه به خبرگزاری سرگرمی برای همه، طاهره قلوخانی از بام ایران جایزه دوم و دریا ویس از عدالتخبر و نشمین نوشادین از گوراننیوز مشترکا جایزه سوم را به خود اختصاص دادند. این جایزه از سایت آفتاب به مهوش رحیمی رسید، قلب اهدا شد.

بر اساس اعلام هیئت داوران، عبدالله رحمان از ایرنا، عادل پیرویس از کُردتودی و فرید نیکخواه از خبرگزاری کردپرس مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش فیلم طیب اللهویس مقام اول، بهنام امیر از صداوسیما، سعید کرد از خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه مقام دوم و میترا محمدی از خبرگزاری صداوسیما مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مقام اول این گزارش را شیرین مرادین از خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه، خبرگزاری خبات ساعدین آنلاین، زهره نادر از روزنامه جام جم، محل مشترک و رزیتا جادر از سرگرمی برای همه، زینب طلا از ایرنا به خود اختصاص دادند. ، گل آرا در این قسمت ظاهر سایت کُردتود مورد ارزیابی قرار گرفت.

عادل خلیلیان از هفته نامه سیروان، فرهاد شیرین، حامد نظرویس از مجله بههیز و ارشاد خلیل الله از ورزش کردستان مقام های اول تا سوم بخش ورزشی جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در قسمت اصلی عکس بختیار صمدی مقام اول، سید مصلح پیرخزرانیان از ایرنا، فرشید اردلان از سرگرمی برای همه مقام سوم و در بخش ویژه فرشید اردلان از سرگرمی برای همه با الهام از ایمنا آمنه مقام اول را به خود اختصاص دادند. جایزه دوم. او جایزه گرفت و جایزه سوم به بختیار صمد از فارس تعلق گرفت.

هژیرالله مراد از روزنامه روژان، منصور اولی از خبرگزاری کردپرس و شیرین مراد از خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه مقام های اول تا سوم قسمت تیترها را به خود اختصاص دادند.

در بخش گفتگو با مداحی شیما صادقی از آریز ک و کیستان عبدالحکیمی از کردپرس مقام سوم را هیوا محمدپور از باران نیوز، فاطمه ملایی از خبرگزاری آنلاین سرگرمی برای همه و ملیحه سیف از ایکنا مقام اول را به خود اختصاص دادند.

مقام اول بخش خبر توسط عدالت ناصر از خبرگزاری شبستان، مقام دوم فرانک کیان پور از سرگرمی برای همه، سروش حبیب از خبرگزاری کردپرس و مقام سوم به خبرنگار خبرگزاری شبستان رسید. مجله هواری کردستان.

در این مراسم از مهرداد یوسف مستندساز، مسعود بتمن تصویربردار، مرتضی یوسف گزارشگر، روح الله زرین خبرنگار و اسدالله محمدزاده عکاس به عنوان اعضای نمونه بسیج رسانه تجلیل شد.

48: