فرهنگ و هنر

برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان

سرگرمی برای همه/لرستان رئیس بسیج رسانه لرستان از برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد.

رضا مریدی عسل در گفت وگو با سرگرمی برای همه گفت: ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در ایالت برگزار می شود و محورهای اصلی این جشنواره شامل جهاد تبیین (تحلیل جریان)، پیوند رسانه و صنعت است. اقدامات مرتبط با آسیب های اجتماعی، انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیج و حوزه، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط، اعلامیه گام دوم انقلاب، خانواده و جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

او روشن کرد. فرمت‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل گزارش‌های تحقیق و تحلیل، گزارش‌های خبری، مصاحبه‌ها، سرفصل‌ها، پست‌ها و سرمقاله‌ها، اطلاعات گرافیکی، موشن گرافیک، عکس، کلیپ و ویدئو، مستند و پادکست است.

مسئول بسیج رسانه لرستان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر می توانند آثار خود را تا 24 آذرماه سال جاری در سایت بسیج رسانه منطقه http://basijrasaneh.ir/form/ بارگذاری کنند. ابوذر-لرستان.

مریدی عسل با بیان اینکه آثار ارائه شده در جشنواره باید در بازه زمانی 11 فروردین تا 24 آذرماه سال جاری منتشر شده باشند، افزود: آثار تولید شده توسط شرکت کنندگان باید در یکی از رسانه های مجاز مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری یا ملی منتشر شود. رسانه ها؛ بود.

وی با اشاره به اینکه هر فرد در هر قالب حداکثر امکان ارسال 4 اثر را خواهد داشت، گفت. عکس های اصلی باید با فرمت jpg یا zip آپلود شوند.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به اینکه آثاری که به صورت ناشناس در رسانه های مجازی منتشر می شوند باید دارای کد محتوا باشند، افزود: شرکت برای تمامی فعالان رسانه ای و فضای مجازی آزاد است.

انتهای پیام