عمومی

جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان برگزار می شود

سرگرمی برای همه/ سمنان اختتامیه نهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) عصر پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ در سمنان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ اسلامی و نهاد رهبری استان سمنان در جمع خبرنگاران اهداف و برنامه های این جشنواره را تشریح کرد. آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره از رشد کمی – کمی برخوردار است.

فرشید فلاح این جشنواره را یکی از مهم ترین جشنواره های فرهنگی هنری سمنان عنوان کرد.

وی گفت: از نظر کمی و کیفی آثار بسیار خوبی در این جشنواره به دست آمده است. «با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۷ نفر از برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان سمنان افزود: به برترین های این جشنواره جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در این نشست خبری به بخش های مختلف این جشنواره اشاره کرد. ) و امام رئوفین و در مجموع 45000 اثر به ایشان تقدیم شد.

میثم قدسپور گفت. 17 نفر به عنوان بهترین بخش حرفه ای، 30 نفر در بخش پویش عمومی انتخاب شدند و در پایان به بهترین بخش حرفه ای از سراسر کشور جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) یادآور شد. «هشتمین جشنواره این جشنواره با 14 هزار و 500 اثر به میزبانی قزوین برگزار شد که تعداد آثار ارائه شده در این جشنواره سه برابر شده است.

انتهای پیام: