علمی و پزشکی

دانشمندان باز هم می‌خواهند برای موجودات فضایی پیغام بفرستند

یک پیام سیستم باینری به نام Biacon در کهکشان (BIT) که حاوی اطلاعاتی در مورد زندگی روی زمین، منظومه شمسی و ظاهر انسان است، هر موجود بیگانه را دعوت می کند تا در صورت دریافت پیام، پاسخ دهد. دادن:

گروهی از محققان از جمله جاناتان جیانگ، محقق ناسا، نوشتند: «ایده برقراری ارتباط با موجودات هوشمند بیگانه یک گام طولانی و هیجان انگیز در اکتشاف فضایی است؛ این تنها در چند دهه گذشته از نظر فنی امکان پذیر بوده است.

محققان امیدوارند اطلاعات بیشتری در مورد حیات روی زمین در اختیار کیهان قرار دهند

آنها می گویند: «برای دستیابی به این هدف، پیام ناکارآمد به گونه ای طراحی و ارائه می شود که بتوان آن را با پیشرفته ترین ابزارهای موجود ارسال کرد.

آخرین پیام موجودات فضایی هوشمند از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

آخرین پیام موجودات فضایی هوشمند از رصدخانه آرسیبو در شمال پورتوریکو ارسال شد.

این اولین بار نیست که مردم تصمیم می گیرند با بیگانگان ارتباط برقرار کنند. در سال 1974، رصدخانه Aresibo در شمال پورتوریکو یک پیام رادیویی رمزگذاری شده حاوی اطلاعات اولیه در مورد انسان و زمین ارسال کرد.

این حرکت بخشی از یک سری تلاش‌ها برای جلب توجه عمومی به مدرن‌سازی شدید تلسکوپ رادیویی آرسیبو بود، اگرچه گروهی از محققان واقعاً امیدوار بودند که بتوانند با بیگانگان ارتباط برقرار کنند، که متأسفانه تاکنون امکان‌پذیر نبوده است.

با این حال، محققان که تصمیم گرفتند آخرین پیام را به فضا ارسال کنند، آن را برای رسیدن به موجودات هوشمند فرازمینی تنظیم کردند.

محققان می گویند: برخلاف پیام ارسال شده توسط آرسیبو که هدف آن نشان دادن قابلیت های فنی ایستگاه های رادیویی فضایی مدرن بود، پیامی ناکارآمد به تمام مناطق احتمالی کهکشان راه شیری ارسال شد مبنی بر اینکه احتمال وجود بیگانگان هوشمند وجود دارد. – در مقاله گفته شد.

این مقاله همچنین اطلاعاتی در مورد راحت ترین راه برای ارسال پیام ارائه می دهد: این واقعیت که کهکشان راه شیری منطقه ای است که احتمال وجود موجودات هوشمند در آن وجود دارد. این پیام در بهترین زمان ممکن ارسال شد.

اگر آن پیام روزی رسید، باید امیدوار بود که بتوان اطلاعات پیچیده تری را با موجودات فضایی هوشمند به اشتراک گذاشت، مانند قوانین شطرنج.

46: